دهه فجر فرصتی برای تبیین جنایات رژیم منحوس پهلوی است


ساعت: 11:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۳
کد خبر: 1805376

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی گفت: این روزها باید جنایات رژیم منحوس پهلوی در رسانه های کشور خوانده شود و دستاوردهای نظام مقدس اسلامی ایران مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان در گفت و گو با خبرنگار مرآت با اشاره به دستاوردهای ایران در عرصه های مختلف در سال های پس از انقلاب اسلامی گفت: ایران اسلامی دستاوردهای چشمگیری داشته است. دستاوردهای سال 43 سال‌های بعد از انقلاب: «حوزه‌های مختلفی وجود داشت که البته با وجود همه فشارها، خرابکاری‌ها و تحریم‌های ظالمانه بر دشمن، این امر محقق شد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در ادامه اذعان داشت: تأثیر دستاوردهای نظام مقدس اسلامی ایران در این سال‌ها متأسفانه در فضای رسانه‌ای جهانی که در اختیار بیگانگان است، وارونه منعکس شده است و مورخان و مورخان باید بر این امر تأکید کنند. معظم له تاکید کردند برای مقابله با تحریفات دشمن اقدام کنید.

متی با اشاره به جهاد تبیین های مورد تاکید مقام معظم رهبری گفت: این روزها باید جنایات رژیم منحوس پهلوی در رسانه های کشور خوانده شود و دستاوردهای نظام مقدس اسلامی ایران مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه استعمارگران در سال های قبل از انقلاب به دنبال تسلط بر آنها بودند که باعث ناامیدی و ناامیدی شدند و ما نتوانستیم بر ملت ایران مسلط شویم، افزود: ایران قبل از انقلاب کشوری کاملاً بیگانه با صنعت مستقل و مبتکر بود. و فناوری. «این معنی نداشت و کاملاً اعتیادآور بود.

متیو با اشاره به اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران طی سال‌های گذشته در عرصه‌های مختلف پیشرفت‌های زیادی داشته است، گفت: کشور ما بیش از 80 قلم دارویی در کشور تولید می‌کند و همچنین در موشک‌ها و پهپادها رتبه اول را دارد.

وی صدور انقلاب را هدف امام خمینی (ره) دانست و گفت: در حال حاضر انقلاب اسلامی ایران الگویی برای همه مستضعفان و ذلیلان جهان است و البته همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند. هنوز به آرمان نرسیده است ما نیز این حرکت جهادی هستیم و تلاش ها باید تا رسیدن به آرمان نهایی ادامه یابد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید