حوادث خونین 15 اکتبر و دسامبر; بارزترین سند، مدارک جنایات رژیم منحوس پهلوی در کرمان است/ کرمان در زمان پهلوی سیاه ویران شد و شهری عقب مانده

زمان: 09:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۶
کد خبر: 1803445

احمدعلی مقدم گفت: دو واقعه وحشیانه آتش زدن مسجد جامع و حمله مسلحانه مأموران شاه به مسجد امام کرمان، نشان از حق و عدالت مردم استان کرمان در برابر جنایات رژیم شاهنشاهی بود. که نمادی تاریخی باقی مانده است. مردم ما.» است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمدعلی مقدم در گفتگو با راه آرمان; وی در خصوص جنایات و شرارت های رژیم پهلوی در کرمان گفت: انقلاب اسلامی با یاری خداوند و تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره) و بصیرت و اطاعت مردم در استان توانسته است از برکناری رژیم پهلوی از همه چیز بکاهد. ایرانیان و کرمان.«تا مردم ستمدیده بتوانند حقوق و مطالبات خود را بازیابند.

یکی از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: روی کار آمدن رضاخان توسط انگلیسی ها و تسلیم شدن محمدرضا در برابر آمریکایی ها، این خانواده ذلیل را به وابستگی خفت بار به نیروهای استکبار و در نتیجه همراهی با نیروهای استکباری سوق داده است. ملت و مردم تحقیر کننده و شکنجه آور، بنابراین یکی از ویژگی های رژیم فاسد و ستمشاهی پهلوی در کرمان اعمال دیکتاتوری سیاه، سرکوب شدید مردم، ایجاد زندان های وحشتناک و شکنجه های جسمی و روحی عجیب و غریب علیه منتقدان رژیم بود. دولت.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با بیان اینکه مردم کرمان برای پیروزی انقلاب اسلامی و همصدا با بقیه ایران برای براندازی طاغوت تلاش کردند، افزود: تظاهرات علیه جنایات رژیم پهلوی بود. بنابراین حوادث خونین و دلخراش 24 مهر و 24 آذر در کرمان بارزترین شاهد جنایات و شرارت های رژیم منحوس شاهنشاهی است.

قانون و عدالت مردم کرمان در مقابل رژیم شاه

وی بیان می کند: مبارزه از سال 1342 پس از دستگیری امام خمینی (ره) و روحانیت در تهران و قم تشدید شد و مردم انقلابی و روحانیت استان کرمان در اعتراض به دستگیری امام خمینی (ره) و حمایت از روحانیت و ساواک مراسم مختلفی برگزار کردند. آنها همچنین وعده را دستگیر و شکنجه کردند.شرایط بسیار سخت.

این فعال سیاسی تاکید کرد: دو حادثه وحشیانه به آتش کشیدن مسجد جامع و حمله مسلحانه ماموران شاه به مسجد امام کرمان، نشان از حق و عدالت مردم استان کرمان در برابر جنایات رژیم شاهنشاهی است. به عنوان نمادی تاریخی در کشور ما باقی خواهد ماند و از این رو مردم کرمان شجاع و بی باک در مقابل تیرهای دژهای شاه ایستادند و شهدای بسیاری از انقلاب را تقدیم کردند تا قطار انقلاب بدون اتلاف وقت به سوی پیروزی حرکت کند. که کار بزرگی بود

مقدم هدف حکومت پهلوی را پرورش نسلی از مصرف کنندگان و تحقیر آن دانست و خاطرنشان کرد: رژیم خونخوار شاهنشاهی با ترویج اعتیاد و مواد مخدر صنعتی توسط یکی از ارکان اصلی حکومت خود یعنی اشرف، مواد مخدر را بسیار ارزان و در دسترس مردم قرار داد. جوانان ما باید برای تربیت نسلی بدون تعصب و ابتذال بی انگیزه برای پیشرفت علمی و ملی کشور و شهر خود قرار گیرند.

خاندان شاهنشاهی مظهر بارز فساد و فسق بود/ کرمان در دوران سیاه‌پوستان ویران و جا مانده بود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با تاکید بر اینکه کشورها و سازمان های مدعی حقوق بشر چشم خود را بر رفتار وحشیانه و ضد بشری پهلوی بسته اند، گفت: همه مردم ایران از جمله مردم کرمان; شکنجه و قتل جوانان با وحشیانه ترین شیوه های روز و توسط افراد آموزش دیده، اشاعه فحشا و فحشا و رفع حجاب زنان، اعتیاد و بیکاری، سرقت دارایی های استان، اشاعه ناامنی و گرسنگی، تصرف اموال مردم به ویژه کشاورزان. و در یک کلمه غارت کشور و پر کردن جیب بیگانگان بود.

این فعال سیاسی با اشاره به برخی از خیانت های رژیم پهلوی در کرمان اذعان داشت: کمبود امکانات اجتماعی، راه های مواصلاتی، نبود بیمارستان، مراکز بهداشتی و درمانی و دسترسی بسیار سخت مردم کرمان به مراکز درمانی، رکود کشاورزی و کمبود. معادن استان با توجه به اینکه کرمان مرکز کشاورزی و هند کوچک و بهشت ​​معادن ایران است، همگی باعث شد کرمان به شهری ویران و عقب مانده در دوران پهلوی سیاه تبدیل شود.

وی در ادامه بهبود و ارتقای شاخص های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را دستاورد 43 ساله انقلاب اسلامی در استان کرمان دانست، اما پس از انقلاب دوران جدیدی برای این مردم رقم خورد. با همکاری کمیته یاری امام خمینی (ره) و بنیاد مسکن، محرومان این مناطق طی طرح های هادی و تخریب صاحب خانه و زمین کشاورزی شدند.

انقلاب اسلامی ایران معجزه بزرگ قرن را رقم می زند

مقدم با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران معجزه بزرگ قرن را رقم زد و برکات فراوانی را برای ایران و استان کرمان به ارمغان آورد، افزود: و وحشت به نام مردم بود، اما همه این حوادث باعث شد مردم از نظام متنفر شوند. تصمیم تخریب آن از کرمان پس از فرار شاه و پیروزی انقلاب اسلامی، مجسمه های پدر و پسر پهلوی ظالم را از میادین کرمان برداشت. آثار مشهود جنایات و شرارت های تاگوت را از سطح شهرمان پاره کردند و بدین ترتیب محو کردند، اما آثار روحی و روانی رفتار وحشیانه خاندان پهلوی هنوز در ذهن و قلب مردم این سرزمین باقی مانده است.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان در پایان با تاکید بر اینکه وظیفه سنگینی در حفظ برکات انقلاب اسلامی و پاسداری از خون شهدا داریم، خاطرنشان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران دو چندان هستند. نقشه ها و توطئه ها فراموش کردن جنایات پهلوی برای خنثی کردن این توطئه ها با بصیرت و اقدامات جهادی به کار می رود، بنابراین امروز باید خیانت ها و شرارت های رژیم ستمشاهی و فاسد شاهنشاهی، دستاوردهای انقلاب نسلی را تبیین کنیم تا بدانیم که این انقلاب در چند روز به راحتی به دست نیامده است تا برای آبادانی و سربلندی میهن خود تلاش کنند و آن را وقف آیندگان کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید