روز قدس برای همیشه در تاریخ می ماند/ رژیم منحوس صهیونیستی در آستانه نابودی است


ساعت: 11:24
تاریخ انتشار: 1401/02/07
کد خبر: 1834819

یک فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه رژیم منحوس صهیونیستی در آستانه نابودی است، گفت: روز قدس، تاریخ برای همیشه در قلب آزادی خواهان باقی خواهد ماند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شاهرخ کناری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس درباره فرا رسیدن روز قدس و نشانه های نابودی این رژیم گفت: جنگ روزانه با لبنان در منطقه و جهان شکست خورد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: امروز رژیم دروغین اسرائیل شب خوبی ندارد زیرا گستره حضور ایران در منطقه و اطراف اسرائیل باعث رعب و وحشت این رژیم شده است. اسرائیل نابودی خود را بر اساس قدرت و میزان حضور ایران می بیند.

وی به فرمایش امام خمینی (ره) مبنی بر کافی بودن یک سطل آب برای نابودی اسرائیل اشاره کرد و گفت: امروز در نگاه رهبران جمهوری اسلامی، ذلت رژیم دروغین اسرائیل به حدی است که رژیم خودخوانده صهیونیستی در آستانه فروپاشی است.

فرماندار سابق بویراحمد گفت: دولت سیزدهم اکنون با عدم اجازه نفوذ رژیم صهیونیستی به برخی کشورهای کوچک عربی از طریق ارتباط با همسایگان خود شعارهای خود را عملی می کند و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، حضور ایران در منطقه می تواند ارتباط موثر با همسایگان را به همراه داشته باشد. جلوگیری از این اتفاق.

کناری با اشاره به اینکه کشورهای غربی و همچنین رژیم صهیونیستی با ایران هراسی در صدد فروش تسلیحات و تجهیزات نظامی خود هستند، گفت: رژیم جعلی صهیونیستی با ایران هراسی در منطقه سعی در غارت کشورهایی دارد که دارای ثروت و منابع هستند.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم ایران در راهپیمایی روز قدس منطبق بر آرمان های آن روز در تاریخ نیست، گفت: روز قدس برای همیشه در دل آزادگان و قدس دوست خواهد ماند.

کناری در پایان افزود: مردم ایران و کشورهای جهان با حضور در راهپیمایی روز قدس با آرمان های امام و رهبری تجدید میثاق خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید