روز قدس نوید نابودی رژیم صهیونیستی و روز پیروزی عاشقان قرآن را می دهد.


ساعت: 22:34
تاریخ انتشار: 1401/02/08
کد خبر: 1835184

رئیس جمهور گفت: روز قدس روز امید برای همه مستضعفان، مؤمنان و مستضعفان جهان است، روزی که نویدبخش آزادی قدس شریف و نابودی رژیم دروغین صهیونیستی و پیروزی عاشقان است. قرآن، و ما از آن وعده ای از آیات درخشان قرآن استفاده می کنیم.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور امشب (پنجشنبه) در مراسم تجلیل از مسئولان قرآنی جمهوری اسلامی ایران، گفت: توجه به قرآن و خواندن و فهم قرآن و توجه توجه به رهنمودها و رهنمودهای قرآنی فرصت بسیار شایسته ای برای همه است.

وی افزود: انسانیت انسان در پرتو آموزه های قرآنی شکل می گیرد و به همین دلیل ابتدا بر شناخت و شناخت قرآن و سپس بر خلقت انسان تاکید می شود. اگر انسان معبود و معبود شود، در پرتو آنچه قرآن تعلیم می دهد، فطرت انسانی انسان شکل می گیرد و زندگی طیبه شکل می گیرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه قرآن توانایی هدایت همه انسان ها را دارد اما برخی این توانایی را ندارد، گفت: امروز جامعه بشری بیش از هر زمان دیگری به هدایت قرآن و فرهنگ، اقتصاد، سیاست و همه اقشار نیازمند است. زندگی نیاز به راهنمایی از قرآن دارد.

وی افزود: دولت و همه دستگاه های کشور بیش از هر زمان دیگری نیازمند هدایت قرآنی هستند و دولت اسلامی، جامعه اسلامی، نظام اسلامی و تمدن اسلامی در پرتو هدایت های قرآنی شکل می گیرد. و تمدنی که در پرتو قرآن نباشد، تمدنی نیست که قرآن را ترویج کند.»

رئیسی با اشاره به اینکه امام احیاگر قرآن است و رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دهه ها توجه ویژه ای به قرآن داشته اند، گفت: جامعه امروز ما بیش از هر زمان دیگری است. همیشه. سعادتمند از همیشه.«امید است و امیدآفرینی و امید و امیدآفرینی در پرتو آموزه های قرآن امکان پذیر است.

وی همچنین با تاکید بر اینکه اگر مجاهدان فلسطینی در میدان ابتکار عمل کنند، در پرتو آموخته های قرآن است، وگرنه لباس نظامی، پول و تجهیزات در طرف دیگر است: جوانان فلسطینی می گویند قرآن است. قلب. آنها خوشحال هستند، لبنان، افغانستان و یمن هم همینطور.

رئیس جمهور با بیان اینکه امام در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان یادگاری ارزشمند از روز قدس بر جای گذاشت، گفت: روز قدس روز امید برای همه مظلومان، مؤمنان و مستضعفان جهان است. قرآن را نوید می دهد و ما از آیات درخشان قرآن از این قول استفاده می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مکتب شهدا را باید به اخلاص، ایستادگی، مقاومت و عشق به قرآن و ائمه اطهار دانست، گفت: خدای ناکرده امید و آرامش را در جامعه اسلامی فراهم می کند و با دشمنان مبارزه و مقاومت می کند و دشمنان را ناامید می کند. به نفع این مسیر.

رئیس جمهور با اشاره به اظهارات سخنگوی کاخ سفید مبنی بر اینکه این کشور نتوانسته تحریم حداکثری را انجام دهد، گفت: این به دلیل مقاومت و مطالعه قرآن کریم است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید