بیداری اسلامی نابودی رژیم صهیونیستی را تسریع می کند/ شهید سلیمانی الفبای مقاومت در برابر کشورهای جهان را آموزش می دهد


ساعت: 10:34
تاریخ انتشار: 1401/02/08
کد خبر: 1835004

ویسکرمی گفت: مهمترین چیزی که نابودی رژیم صهیونیستی را تسریع می کند، احیای اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهرداد ویسکرمی در گفت و گو با سفیرافلاک گفت: من جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس را کلید نابودی اسرائیل اعلام کرده ام و این همان چیزی است که (ره) گفته ام آغاز این روز است. فروپاشی اسرائیل تلاش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نهضت مقاومت ارزشمندی را تشکیل داد و پس از پایان دفاع مقدس نفوذ و سازماندهی نیروهای مقتدر کشورهای اسلامی تشدید شد.

وی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی ابتدا از طریق سپاه قدس الفبای مقاومت در برابر مردم فلسطین، لبنان، عراق، سوریه و سایر کشورهای جهان را آموزش داد و به مرور زمان معادله تغییر کرد به طوری که اگر روزی اسرائیل برای یک گلوله گلوله ای به دست آورد. با هواپیما و تانک پاسخ داد، اما امروز مورد تحقیر مقاومت قرار گرفت و شکست های زیادی متحمل شد.

رئیس مجمع نمایندگان لرستان گفت: مهمترین سرمایه ای که می تواند اسرائیل را نابود کند بیداری اسلامی است. اگرچه ملت آنها توسط دیکتاتورها اداره می شود، اما مردم منطقه دل با مردم فلسطین دارند.

وی افزود: مهمترین چیزی که می تواند نابودی رژیم صهیونیستی را تسریع کند، احیای اسلامی است و اگر این روند ادامه پیدا کند و مردم فلسطین مقاومت را سرلوحه کار خود قرار دهند، خود ملت فلسطین برای مقابله با اسرائیل کافی است. ویسکرمی گفت. این هنر جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت اسرائیل بود که توانست همه کشورهای عربی را در شش روز شکست دهد. کشف سلاح های جدید علیه اسرائیل.

وی گفت: خدای ناکرده بر اساس وعده رهبری، اسرائیل در 25 سال آینده نابود خواهد شد که با ادامه روند و ترس و بزدلی که در آنها دیده می شود، افول رژیم صهیونیستی به شدت سقوط کرده است.

رئیس مجمع نمایندگان لرستان گفت: روز قدس را با شکوه جشن می گیریم و به مردم فلسطین اعلام می کنیم که در کنار آنها هستیم و از آنها محافظت می کنیم و این روحیه از جانب ما باعث می شود که مقاومت خود را افزایش دهند و با توجه به واقعیت. اینکه مردم فلسطین قدرتمندتر از صهیونیست ها هستند، زمینه زوال این رژیم را فراهم می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید