روز قدس روز یادآوری صلابت اسلام برای همه مدعیان سلطه جهانی است/ روز قدس روز اتحاد و همبستگی برای مقابله با استکبار است.


ساعت: 15:04
تاریخ انتشار: 1401/02/08
کد خبر: 1835112

روز قدس روز یادآوری قدرت اسلام به همه مدعیان سلطه بر جهان است و در این روز به همه قدرت های جهان، استکبار و رژیم کودک کش نشان می دهیم که هرگز در برابر آن ساکت نخواهیم نشست. از ظلم

قدس دفتر خونین شجاعت و مقاومت اسلامی است. هر گلبرگ این دفتر یادآور حماسه ای ماندگار، فریاد بی کران و ظلم بی کران است. قدس قبله سابق مسلمانان و قلب کنونی آنان است. ما در طول تاریخ با قدس زندگی کرده ایم و پاسدار حریم قدس بوده ایم. قدس جغرافیای عشق، تاریخ ایثار و حریم نمازهای خونین است.

رمضان سال 1358 بود که خورشید درخشان در آسمان انقلاب ایران، امام خمینی (ره) در پیامی قوی، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال را به نام دن قدس تعریف و آن را روز حیات اسلام نامیدند.

از آن زمان به بعد، هر سال در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، شاهد راهپیمایی گسترده مردمی بودیم که با شعارهای “مرگ بر اسرائیل”، “مرگ بر آمریکا”، “آمریکا خداست” و “اسرائیل خداست” و ندای بیت المقدس سر می دادند. به رژیم صهیونیستی تبدیل شدند و با حضور پرشور خود حمایت خود را از ملت فلسطین و مبارزات آنان تا آزادی قدس شریف اعلام کردند.

شرکت زنان و مردان روزه دار در این راهپیمایی بزرگ در حمایت از انقلاب انتفاضه و تجدید بیعت با فرمان تاریخی امام خمینی رحمه الله است.

امام امت رحمه الله درباره نحوه برگزاری روز قدس می فرماید: «روز قدس یک روز جهانی است نه روزی که فقط مختص قدس باشد.

این روز، روز برخورد مستضعفان با مستکبران است. روز تقابل ملت هایی است که تحت فشار ظلم آمریکایی و غیر آمریکایی بودند، روزی که مستضعفان باید در مقابل مستکبران مجهز شوند و بینی مستکبران را بمالند.

این روزی است که بین منافقین و مقیدان نقاطی وجود دارد.

گروگان‌ها این روز را روز قدس می‌دانند و کاری را که باید انجام می‌دهند، انجام می‌دهند و منافقین – کسانی که با ابرقدرت‌های زیر حجاب آشنا هستند و با اسرائیل دوست هستند – تا امروز بی‌تفاوت هستند.

همانطور که ایران قیام می کند و بینی مستکبران را به خاک می مالد و خواهد مالید، همه ملت ها باید قیام کنند و این میکروب های فساد را روی سطل های زباله بگذارند.


روز قدس روز اتحاد و همبستگی مسلمانان است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلداش در گفتگو با خبرنگار ما در روز قدس و اهمیت آن گفت: قدرت، استکبار و رژیم بچه کشی نشان می دهیم که هرگز در مقابل ظلم ساکت نخواهیم نشست.

سرهنگ منصور یوسفی با اشاره به اینکه روز قدس روز جهانی است و مختص قدس نیست، تصریح کرد: روز قدس روز وحدت و همبستگی برای مقابله با استکبار و طاغوت است.

وی با بیان اینکه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، میراث گرانبها و یادگار ارزشمند امام خمینی (ره) است، گفت: غاصبان ظالم این حرم فریاد می زنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلداش افزود: رژیم غاصب اسرائیل و استکبار جهانی باید بدانند که مردم ایران اسلامی همواره حامی ملتی بی دفاع، زنان مظلوم و کودکان فلسطینی بوده اند.


روز قدس نشان دهنده مخالفت عمومی جهان اسلام با موجودیت نامشروع رژیم غاصب صهیونیستی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلداش در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اهمیت روز قدس گفت: روز قدس روز پاسداری از مظلومان بود و اگر روز قدس نبود از فلسطین چیزی باقی نمانده است.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم پورجواد با بیان اینکه روز جهانی قدس میراث بدیع رهبر معظم انقلاب برای حفظ حقوق مستضعفان و مبارزه با استکبار جهانی است، گفت: این اهرم فشار علیه این نظام است. “

وی گفت: در صورت قدرت گرفتن این رژیم در منطقه، امنیت و آسایش منطقه و جهان به خطر می افتد و ماهیت این رژیم عمدتاً مبتنی بر ظلم است.

وی با اشاره به اینکه امروز نیاز روزافزون به وحدت بین مسلمانان است، گفت: روز جهانی قدس روز اتحاد و همدلی مسلمانان در برابر دشمنان است؛ البته اگر این وحدت، انسجام و همدلی تقویت شود، پیشنهاد دشمنان نیز خواهد بود. نزدیک تر از قبل

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلداش افزود: حمایت رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران و مردم انقلابی و ولایی و جهاد و انتفاضه در فلسطین محقق شد. امروز.


مردم ایران در روز قدس پاسخ قاطعانه ای به رژیم کودک کشی دادند

دبیر نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز گفت: همزمان با روز قدس مردم استان و همیشه در صحنه آذربایجان غربی و رژیم کودک کش آمد.

محمد خلیل زاده با اشاره به اهمیت و جایگاه روز قدس گفت: روز قدس یک روز جهانی و یک پیام جهانی است.

وی افزود: روز قدس فریاد محکم مسلمانان علیه سرطان صهیونیسم است که توسط نیروهای متجاوز، مداخله گر و استکبار بر جان امت اسلامی افتاد.

وی گفت: روز قدس مانند تیری است در دل توطئه و حرکتی برای خنثی کردن توطئه ها و توطئه های رژیم برای کشتار کودکان و استکبار جهانی.

دبیر نهضت سوادآموزی انقلاب اسلامی آذربایجان غربی افزود: روز قدس واقعا صف آرایی در برابر باطل است و دشمنان با استفاده از تمام ظرفیت خود از جمله غول های رسانه ای و روش های نرم سعی در تضعیف این جبهه دارند. جنگ.”

به گفته وی، همزمان با روز قدس، مردم روستایی و همیشه در صحنه آذربایجان غربی با مشارکت در شور و شوق خود چه در عرصه میدانی و چه در جنگ نرم، پاسخ قاطعی به استکبار و رژیم برای کشتار می دهند. فرزندان.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید