اتحاد و قدرت دفاعی مهمترین مولفه بازدارندگی در کشور است، همه باید در مقابل توطئه های استکبار جهانی هوشیار باشند.


زمان: 18:13
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1815545

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

سردار سرتیپ محمد پاکپور گفت: در حالی که وحدت یکی از مولفه های صلابت جمهوری اسلامی ایران است، دشمن پیوسته در تلاش است تا این وحدت بین اقوام و مذاهب مختلف کشور را برهم بزند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر هامون ، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در همایش علما، سران طوایف، معتمدین و نخبگان سیستان گفت: و استان سیستان و استان در عاشقان ثارالله حسین در زاهدان: از دوران دفاع مقدس که با بمباران شهرها مواجه شدیم طبق اراده ای که در جهت انتقام وجود داشت اما سلاح انتقام نداشتیم. .

وی افزود: ابزاری که ما در اختیار داشتیم تجهیزات اولیه جنگ بود (حتی ما را با سیم خاردار تحریم کردند و کسی آن را به ما نداد) و به حداقل ممکن جنگیدیم، اما نوجوانان با روحیه ایثار و فداکاری جنگیدند. شجاعت و از خود گذشتگی».

این مسئول تاکید کرد: پیشرفت امروز ما حاصل تلاش و فداکاری جوانانی است که تجربه جنگ و سختی های آن را درک کردند و به این نتیجه رسیدیم که باید قوی شویم، امکانات خود را بسازیم و تکیه نکنیم. در همه جا.”

وی گفت: قدرت، قدرت و دفاع از دیگر مولفه های بازدارندگی است. اگر در این مولفه ها قوی باشیم و همیشه برای قوی شدن تلاش کنیم، دشمن دیگر طمع نخواهد داشت.»

به گزارش پاکپور؛ قدرت و نفوذ منطقه ای، قدرت موشکی و دفاعی و تهاجمی، اجزای زمینی، همه مولفه هایی هستند که از هر نوع تهدیدی در تعامل جلوگیری می کنند.

وی تاکید کرد: وحدت که در این منطقه بسیار حائز اهمیت است یکی از مولفه هایی است که دشمن همواره به سمت آن سوق داده شده و به دنبال برهم زدن این وحدت در کشور است که ما و همه شما باید تلاش کنیم تا توطئه و نقشه بازی کنیم. دشمن «روی آب باش.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فضای مجازی ابزار و سلاحی است که دشمن با آن به دنبال تخریب دارایی های ماست که مایه اقتدار است. از جمله زیر پا گذاشتن وحدت جامعه که باید هوشیار باشیم.

وی گفت: یکی از موضوعاتی که سپاه از بدو تاسیس تاکنون از آن استفاده کرده است، مشارکت مردم در ایجاد امنیت بوده است. در تمام ادوار انقلاب قبل، حین و بعد از دفاع مقدس به نوعی از این قدرت بیکران استفاده شد. “

پاکپور خاطرنشان کرد: سال هاست که امنیت در این منطقه با مشارکت حداکثری مردم محلی برقرار است.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید