اتحاد مسلمانان در حج، توطئه های استکبار جهانی را خنثی می کند


ساعت: 16:23
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878192

حجت الاسلام نوفرستی تاکید کرد: اتحاد امت اسلامی در جامعه عظیم حج، توطئه های دشمنان را خنثی می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خاورستان، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی ظهر امروز در خطبه های سیاسی نماز جمعه با اشاره به روز بیست و سوم ذی القعده در روز عبادت امام رضا (ع)، گفت: نور علم و دانش در مقابل هم است. .

امام جمعه موقت بیرجند در ادامه هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش، گفت: شهید بهشتی به فرموده امام خمینی (ره) ملتی فقط برای ملت ما بود؛ این شهید بهشتی به قدردانی از امام خمینی(ره) بود. این جمله از عظمت انسان سخن می گوید.

وی ادامه داد: شهید آیت الله بهشتی پیرو خط امام، ولایت و خاری در چشم دشمنان بود که مظلومانه زندگی کرد و شهید شد، اما امروز افتخاری برای انقلاب است.

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه شهید آیت الله بهشتی به قوه قضائیه مقام داده است، گفت: امروز فرصت بسیار خوبی است تا سران سه قوه با اتکا به ولایت فقیه در جهت پیشرفت کشور گام بردارند. “

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه با وجود همدلی مراجع سه گانه در کشور زمینه های جهاد و تعالی فراهم شد، خاطرنشان کرد: سند تحول قضایی اولین سند راهبردی است. توسط رهبر انقلاب پیشنهاد و تصویب شد.

وی همچنین خواستار نظارت جدی و گسترده بر اقدامات به منظور رسیدن شکایات به کمترین حد ممکن شد و افزود: احترام به خدمات قضات محترم و حفظ کرامت آنان مورد تاکید مدیریت است و امیدواریم مورد توجه قرار گیرد. به حساب آوردن.”

حجت الاسلام نوفرستی با تاکید بر عزم برای برخورد با معدود متخلفان گفت: امیدواریم با در اختیار داشتن نیروهای موثر و تربیت مدیران شایسته در سطح قضایی و اداری شاهد پویایی، رشد و تعالی این مجموعه باشیم.

امام جمعه بیرجند گفت: در استان خراسان جنوبی با پیگیری جدی دستگاه قضایی امیدواریم شاهد مبارزه با فساد و پاکسازی جامعه از آسیب باشیم.

وی در بخشی دیگر از خطبه های نماز جمعه این هفته بیرجند با اشاره به حضور مسلمانان از سراسر جهان در حج گفت: بزرگترین درس حج تقویت وحدت و انسجام امت اسلامی است. “

حجت الاسلام نوفرستی با تاکید بر اینکه وحدت و انسجام امت اسلامی به ویژه در ایام حج، توطئه های نظام استکبار جهانی را خنثی کرد، افزود: تامین خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید