اتحاد و همکاری بیشتر ایران و روسیه می تواند بسیاری از توطئه ها را در منطقه خنثی کند

ساعت: 16:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۳
کد خبر: 1802758

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: ایران خود را در دایره تنگ مذاکرات با اروپا و شورای امنیت سازمان ملل برای خنثی کردن محدود نمی داند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیدجلال حسینی در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز؛ وی بیان کرد: همانطور که حضرت آقا بارها فرموده اند، ما آمادگی مذاکره با همه کشورها در همه سطوح را داریم، بنابراین ایران در مذاکره و روابط با برخی کشورها جانبدارانه نیست، مگر کشورهایی که از نظر ایدئولوژیک به یکدیگر نزدیک نیستند؛ بنابراین ما با همه کشورها در همه سطوح مذاکره می کنیم. ایران آماده همکاری با شرق و غرب است.

این کارشناس سیاسی افزود: متأسفانه غربی ها در سال های اخیر رابطه جالبی با هم نداشتند چرا که سعی می کنند ما را از مسیر خود منحرف کنند. بنابراین ایران باید با کشورهای شرقی هم رابطه داشته باشد که متأسفانه ناشی از افول دولت قبل است.» این روابط به درستی توسعه نیافته است.

وی با بیان اینکه اکنون نگاه به شرق که خود حضرت آقا فرمودند به نوعی تقویت می شود، اضافه کرد: تقویت ها بیشتر شده است.

* ایران محدود به دایره باریک گفتگو با اروپا و برجام نیست / روابط بیشتر با کشورهای منطقه در دستور کار رژیم است.

حسینی گفت: این گفتگوها و سفر رئیس جمهور نشان می دهد که ایران بر این سیاست پافشاری می کند و خود را محدود به یک دایره باریک گفت وگو با اروپا و شورای امنیت سازمان ملل نکرده است. ایران روابط بیشتر با شرق و روسیه، چین و دیگر کشورها را در دستور کار خود دارد.

* اتحاد و همکاری بیشتر ایران و روسیه می تواند بسیاری از توطئه ها را در منطقه خنثی کند

این کارشناس سیاسی ادامه داد: کریدور شمال بالاخره بخشی از کشور ما است که متاسفانه در دولت های گذشته ارتباط با کریدور شمال مغفول مانده بود و این سفر می تواند کاستی ها و کاستی های گذشته و اکنون اتحاد نامرئی آمریکا را جبران کند. ، ترکیه و آذربایجان و رژیم صهیونیستی برای نفوذ بیشتر در منطقه. بیشتر ایران و روسیه می توانند برخی و بسیاری از توطئه ها را خنثی کنند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید