سخنگوی ستاد عمرو به معروف: وزارت اطلاعات 300 تن از رهبران فعال در مبارزه با حجاب را دستگیر کرد / سازمان های اطلاعاتی و امنیتی بسیاری از توطئه ها را خنثی کردند

سخنگوی ستاد عمرو به معروف: وزارت اطلاعات 300 تن از رهبران فعال در مبارزه با حجاب را دستگیر کرد / سازمان های اطلاعاتی و امنیتی بسیاری از توطئه ها را خنثی کردند

روز جدید هان محمدی گفت: همزمان با اجرای قانون عفاف و حجاب، دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی کمک های زیادی کردند و 300 نفر از سارشبک ها در این زمینه دستگیر شدند.

حجت الاسلام سید علی خانمحمدی سخنگوی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر درباره اقدامات وزارت اطلاعات و سایر نهادهای امنیتی در حوزه حسن نیت به ویژه در حوزه عفاف و عفاف گفت: در این راستا وزارت اطلاعات با شناسایی باندهای ضد عفاف و حجاب و دستگیری بسیاری از عوامل اقدام مقتضی را انجام داد.

وی ادامه داد: اقدامات دشمن در زمینه هایی مانند حجاب ستیزی، دو قطبی شدن جامعه و ایجاد اختلاف بین مردم است که همواره با اقدام به موقع نهادهای امنیتی مواجه بوده است.

دستگیری 300 نفر از رهبران دشمن که در مبارزه با حجاب فعال بودند

هان محمدی با اشاره به دستگیری 300 شبکه دشمن که در مبارزه با حجاب فعال بودند، گفت: از جمله اقدامات بسیار خوبی که همزمان با اجرای طرح عفاف و حجاب در ادارات انجام شد، شناسایی بیش از 300 شبکه بود. که این افراد به روش های مختلف حجاب داشتند در حال دعوا بودند که همگی دستگیر شدند.

سخنگوی ستاد امر به معروف به اقدامات دشمن در حوزه نفوذ فرهنگی اشاره کرد و گفت: در حوزه فرهنگی، فعالیت های دشمن بسیار گسترده است و علاوه بر فعالیت مستقیم، با واردات غیرعادی و غیرعادی با آن مبارزه می کند. کالاها و پوشاک غیر متعارف که نهادهای امنیتی و اطلاعات اقدامات زیادی در این راستا دارند که متاسفانه رسانه ای نمی شوند.

دبیر ستاد عمرو به معروف: با تفکیک جنسیتی در دانشگاه ها، علم در حال رشد است/ وارد کردن مسائل جنسیتی به محیط آموزشی باعث آسیب علمی و معنوی می شود.

این که بچه های غیور هیئت ها بچه ای را به بهانه حجاب شهید کنند / کنترل می کنیم و غیره را قبول نمی کنیم.

اطلاع رسانی به موقع از اقدامات دشمن، مردم را سرپا نگه می دارد

وی افزود: اطلاع رسانی دقیق و به موقع از اقدامات نهادهای امنیتی در برابر دشمنان فرهنگی اتفاقی است که می تواند مردم را آگاه کند تا به راحتی با حملات دشمن گمراه نشوند.

هانمحمدی با بیان اینکه دشمن برای روز عفاف و حجاب برنامه ریزی های گسترده ای دارد، گفت: دشمن برای 31 تیرماه که روز عفاف و حجاب است برنامه ریزی های گسترده ای انجام داده و از طریق رسانه های خود و با ساخت فیلم های مختلف این برنامه ها را ابلاغ کرده است. به او تعداد زیادی از مردم بی حجاب را در خیابان ها کشت، اما با هوشیاری به موقع مردم، تیر دشمن به سنگ اصابت کرد و آن روز اتفاق خاصی در کشور رخ نداد.

سخنگوی ستاد امر به معروف از نهادهای امنیتی و اطلاعاتی تقدیر کرد و گفت: این نهادها با اقدامات به موقع در اجرای برنامه ها کمک زیادی کردند و بسیاری از توطئه ها را که ما حتی از آن اطلاع نداشتیم خنثی کردند.

دیدگاهتان را بنویسید