تصویب طرح اطلاعاتی امید مصوب ستاد ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی / رعایت بهداشت به زیر 50 درصد رسید

ساعت: 10:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۸
کد خبر: 1793230

فرمانده قرارگاه ضد تاج اعلام کرد:

محمدحسین سپر از تصویب طرح اطلاعات امید در ستاد ملی ولیعهد خبر داد و گفت: مردم برای جلوگیری از دریافت امیکرون باید مشکلات بهداشتی را رصد کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار محمدحسین سپهر در گفت و گو با خبرنگار بلاغ; وی درباره نحوه نظارت بر رعایت رویه های بهداشتی گفت: مهم ترین اقدام برای مقابله با بیماری عروق کرونر، رعایت رویه های بهداشتی است.

وی افزود: اگر بتوانیم با کمک مردم نظارت لازم را بر اجرای رویه ها انجام دهیم، به کشوری موفق برای مدیریت تاج تبدیل خواهیم شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ضد ولیعهد وزارت کشور گفت: به دنبال تقویت نظارت با مشارکت مردم، نخبگان، دانشگاهیان و همه اقشار در طرح شهید سلیمانی هستیم.

سپر با گلایه از کاهش میزان رعایت رویه های بهداشتی در کشور، تاکید کرد: متاسفانه درصد رعایت رویه های بهداشتی در کشور به زیر 50 درصد کاهش یافته است، اما امیدواریم با نظارت و مشارکت قوی افراد تا 80 درصد

وی ادامه داد: افزایش میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی مهمتر از واکسیناسیون همه افراد و جلوگیری از تاثیر سویه های جدید بیماری عروق کرونر است.

فرمانده قرارگاه عملیات رزمی تاج از تصویب طرح اطلاعاتی امید در ستاد مبارزه با مفاسد کشور خبر داد و یادآور شد: در صورت عدم واکسن و در صورت عدم بیماری، آزمایش 72 ساعته PCR باید اطمینان حاصل کند که ارائه دهنده خدمات یا مشتری عفونت ویروسی نداشته باشد.

سپر در پایان با بیان اینکه تاکنون هیچ نشانه ای از ورود ویروس امیکرون به کشور مشاهده نشده است، خاطرنشان کرد: البته احتمال ابتلای کشورمان به این سویه به زودی وجود دارد، بنابراین به مردم توصیه می کنیم واکسن خود را در مراحل مختلف دریافت کنند. افرادی که نیاز به مراقبت بیشتری دارند باید از تردد غیرضروری در اماکن عمومی خودداری کنند تا بتوانیم از شیوع omicron جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید