نتایج پرونده های مفاسد اقتصادی به زودی به اطلاع مردم می رسد/ برخورد با باندها و شبکه های مروج مفاسد اخلاقی


ساعت: 16:04
تاریخ انتشار: 1301/04/29
کد خبر: 1884470

سردار حسین اشتری گفت: پرونده های تشکیل شده در حوزه مفاسد اقتصادی که به قوه قضائیه تحویل داده شده، پرونده های بزرگ، رسیدگی و تکمیل شده است و به زودی نتیجه آن به اطلاع مردم خواهد رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سردار حسین اشتری عصر امروز در همایش فرزندان فرجه بهشت ​​در ساری با اشاره به راه اندازی قرارگاه امنیت اقتصادی در پلیس امنیت اقتصادی در سال گذشته اظهار داشت: با همکاری دولت و مدیران جهادی از در ابتدای سال بیش از 38 هزار میلیارد ریال کالای اساسی معیشتی کشف شد.

اشتری افزود: این میزان کشفیات شامل 8 هزار و 800 تن برنج، 21 هزار تن گندم و آرد، 8 هزار تن روغن خوراکی، 6 هزار تن شکر و 1900 تن ماکارونی بود.

فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه در حوزه پزشکی و نیازهای اولیه انسانی اکتشافات زیادی داریم، اظهار داشت: این میزان کشفیات نشان می دهد; پلیس امنیت اقتصادی همیشه پای کار است و با مفاسد اقتصادی برخورد خواهد کرد.

اشتری تاکید کرد: پرونده های تشکیل شده در حوزه مفاسد اقتصادی و وارد شدن به دستگاه قضایی پرونده های بزرگ، رسیدگی شده و تکمیل شده است و به زودی نتیجه آن به اطلاع مردم خواهد رسید.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: فراجه در زمینه اقتصادی، طرح های امنیت اجتماعی و اخلاقی و همچنین نظم و انضباط مشغول است و همین رویه در مرزهای آبی و خاکی با قوت انجام می شود.

اشتری از همراهی مردم با پلیس در طول اجرای طرح و همراهی فرمانداران، فرماندهان شهرستان و ماموران انتظامی در اجرای امنیت سواحل تشکر کرد و تاکید کرد: امیدواریم همه مردم اعم از شهروندان شهرهای ساحلی و مسافران توجه بیشتری به دغدغه پلیس برای برقراری آرامش دائمی بر سواحل خواهند داشت.

وی تشدید اقدامات علیه اراذل و اوباش را از دیگر ماموریت های سازمان اطلاعات فراج برشمرد و گفت: اجازه نمی دهیم عده ای تحت عنوان اراذل و اوباش امنیت مردم را تهدید کنند. امنیت مردم خط قرمز پلیس است.

رئیس پلیس کشور تلاش برای مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی و توسعه فرهنگ عفاف و حجاب را خواسته قانونگذار و مردم نیروی انتظامی دانست و خاطرنشان کرد: انتظار مردم جامعه به ویژه متدینین است. و از پلیس تقاضای مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و رفتار اخلاقی را دارند، هرچند 32 دستگاه بر اساس 300 مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در موضوع عفاف و حجاب وظایف و مسئولیت هایی بر عهده دارند، اما به نظر می رسد پلیس در این امر تنهاست. منطقه و مقتضی است تمامی ارگان ها و سازمان های مسئول به کار بپردازند

اشتری با بیان اینکه متأسفانه کم کاری برخی دستگاه ها در این حوزه بر دوش ناجا قرار گرفته است، تصریح کرد: حتی اگر سایر نهادها و سازمان های مسئول در این حوزه به وظایف و تکالیف قانونی خود عمل نکنند، پلیس از میدان عمل خارج نخواهد شد. کند

وی با اشاره به تنوع و گستردگی ماموریت های پلیس تاکید کرد: پلیس مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، برخورد با راهزنان و مافیا، توسعه انضباط اجتماعی و فرهنگ حرکت و… را در اجرای طرح های امنیت اجتماعی و اخلاقی ادامه می دهد. تعیین کننده است و شناسایی و برخورد با اعضای کلیدی باندها و شبکه های ترویج بی اخلاقی مؤید این ادعاست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید