مردم بزرگترین عامل در برخورد با مفاسد اقتصادی هستند/ تعلل جنایتکاران را جسورتر می کند و دزدها تخم مرغ می دزدند.


ساعت: 09:29
تاریخ انتشار: 1301/06/12
کد خبر: 1894614

رئیس حوزه علمیه امام صادق(ع) گرگان در یادداشتی درباره مشکلات اخیر مدیریت شهری گرگان نوشت: مردم بزرگترین حامیان در برخورد با مفاسد اقتصادی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ؛ حجت الاسلام سید محسن طاهری، رئیس حوزه علمیه امام صادق (علیه السلام) گرگان در یادداشتی در خصوص تحولات اخیر در مدیریت شهری گرگان نوشت:

حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای:
«عدالت لازم است، باید با فساد و ظلم مبارزه کرد، البته خیلی سخت است، فساد مثل اژدهای هفت سر افسانه هاست. وقتی یک سر را می زنید، با شش سر دیگر حرکت می کند. حذف آن آسان نیست. برخورد با ذینفعان فساد کار بسیار دشواری است، اما باید انجام شود.» (11/19/2019)

اینکه دستگاه امنیتی و قضایی ولایت بهحمدالله در برابر تخلفات مالی مدیران اقدام قاطع کرده است مایه خرسندی است و من به نوبه خود مراتب تشکر و قدردانی خود را اعلام می نمایم.

به عنوان یک دانشجو توجه مسئولین محترم امنیتی و قضایی را به چند نکته جلب می نمایم:

1) مطمئن باشید مردم رنج دیده و نیروهای انقلابی استان بزرگترین حامیان شما در مقابله با مفاسد اقتصادی هستند زیرا مردم این استان بیش از سایر استان ها قربانی سودجویان و مفسدان اقتصادی هستند و این یکی از عوامل اصلی است. عقب ماندگی این استان

2) در رسیدگی به پرونده‌های مفاسد اقتصادی، دقت و عجله داشته باشید، نه حیثیت و حیثیت فرد خدشه‌دار شود و نه فرآیند رسیدگی قضایی – پس از اثبات جرم – طولانی شود تا بدبینی در مردم و امیدهای مردم ایجاد شود. متخلفین .

3) مراقب خودی ها باشید تا مبارزه با مفاسد اقتصادی بهانه ای برای تسویه حساب های سیاسی نشود.
اینکه ماه ها و سال ها در رسانه ها برخی موارد مطرح می شود، اما هیچ اقدامی در مورد آنها صورت نمی گیرد، جای تردید است.
اگر جرمی رخ نداده است چرا جلوی رسانه های تهمت زن و افشاگر گرفته نمی شود و اگر جرمی وجود دارد چرا با آن برخورد نمی شود؟!

4) ناگفته نماند که برخی مجرمان از حمایت استانی و برون استانی برخوردارند.
به گفته امام خامنه ای مبارزه با اژدهای هفت سر فساد کار بسیار دشواری است اما این موضوع نباید مانع از اقدام قاطع شود. سخت کوشی ارزش کار را افزایش می دهد، اما تعلل جنایتکاران را جسورتر می کند و دزدها تخم مرغ می دزدند.

5) در خاتمه بار دیگر از جنابعالی خواهشمندیم نسبت به گذشته به مبارزه با مفاسد اقتصادی توجه بیشتری داشته باشید و این اطمینان را به شما می دهیم که خانواده مرحوم آیت الله طاهری گرگانی نیز مانند همیشه در این راه از شما حمایت خواهند کرد.



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید