تنظیم بازار قیمت مرغ را 31 هزار تن اعلام کرد. ما کمبود مرغ و تخم مرغ نداریم

ساعت: 14:42
تاریخ انتشار: 1400/08/25
کد خبر: 1784832

فاتی گفت: طبق اعلام سازمان تنظیم بازار، قیمت مرغ 31 هزار تن است که انجمن صنفی این افزایش قیمت را پیگیری کرد و در نهایت ستاد بازار آن قیمت را تعیین کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنای، اکبر فتحی در گفت و گو با خبرنگار آنایی درباره افزایش قیمت مرغ به 32 تا 35 هزار تن اظهار داشت: قیمت مرغ بر اساس اعلام ناظر بر بازار 31 هزار تن است و با همین قیمت در بازار اصلی به فروش می رسد. قبول که در محله ها کمی بالاتر از این قیمت فروخته می شود.

وی در پاسخ به این سوال که دلیل افزایش قیمت مرغ چه بوده است، گفت: اتحادیه بر این افزایش قیمت نظارت داشت و در نهایت ستاد تنظیم بازار این قیمت را تعیین کرد که امیدواریم ثابت بماند و تمام تلاشمان برای این است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در خصوص تامین مرغداران نیز گفت: خوشبختانه کمبودی در این زمینه وجود ندارد و در سه ماه اخیر مواد مرغداران به بهترین نحو تامین شده است، هرچند وجود دارد. برخی از مشکلات تامین مواد اولیه برای دام وجود دارد.

وی در خصوص افزایش قیمت تخم مرغ تصریح کرد: طبق اعلام مرکز تنظیم بازار، قیمت درب مرغ برای تخم مرغ 18 هزار و 300 تن و برای مصرف کننده 23 هزار تن است، اما از آنجایی که قیمت بسته بندی آن کمی بیشتر از قیمت مصرف کننده است. ، عمدتا در بسته برای افزایش قیمت.

فاطی با بیان اینکه صنعت شیرینی و شکلات در بحث تخم مرغ مصرف زیادی دارد، خاطرنشان کرد: این موضوع گاهی در حوزه تخم مرغ با چالش مواجه می شود که تلاش می کنیم به سمت جداسازی تخم مرغ خانگی از صنایع حرکت کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید