با ارسال و توزیع مرغ و تخم مرغ مشکلی نداریم / تحویل با قیمت مصوب در بازار مازندران


ساعت: 14:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۶
کد خبر: 1816287

رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و تخم مرغ مرکز مازندران:

کامران هاشمی با بیان اینکه بازار هیچ مشکلی برای تامین و عرضه گوشت مرغ ندارد و شاهد تشکیل دم مرغ در مازندران نیستیم؛ وی گفت: انبارهای نگهداری مرغ منجمد وارداتی و داخلی مملو از مرغ‌های منجمد داخلی است و تا پایان ماه مبارک رمضان جلوی پخش مرغ‌های منجمد گرفته نمی‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کامران هاشمی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ در خصوص آخرین وضعیت عرضه و توزیع مرغ در بازار مازندران گفت:

وی افزود: بازار مشکلی برای تامین مرغ ندارد و شاهد تشکیل دم مرغ در روستاها نیستیم.

رئیس اتحادیه مرغ و تخم مرغ مرکز مازندران خاطرنشان کرد: در حال حاضر هر کیلوگرم مرغ در بازار مازندران به میزان 31 هزار تن در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

هاشمی ادامه داد: البته توزیع مرغ منجمد دولتی به قیمت هر کیلوگرم 20 هزار تن در استان در حال انجام است و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی در خصوص عرضه تخم مرغ به بازار استان اعلام کرد: در حال حاضر قیمت هر عدد شانه تخم مرغ در بازار طبق نرخ مصوب 43 هزار تن است.

رئیس اتحادیه مرغ و تخم مرغ مرکز مازندران تاکید کرد: وضعیت عرضه و توزیع گوشت مرغ نسبت به سال های گذشته مطلوب تر است و شاهد مشکلات گذشته در بازار نیستیم.

هاشمی خاطرنشان کرد: انبارهای انبار مملو از مرغ منجمد وارداتی و داخلی است و توزیع مرغ منجمد تا پایان ماه مبارک رمضان متوقف نخواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید