شروع به توزیع آنلاین مرغ و تخم مرغ منجمد با قیمت های مصوب کنید

ساعت: 16:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۲
کد خبر: 1783989

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی اعلام کرد؛

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: از امروز طرح توزیع تخم مرغ و مرغ منجمد با قیمت مصوب از طریق سامانه اینترنتی بازرگم به صورت پایلوت در تهران راه اندازی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از وزارت جهاد کشاورزی ، اسماعیل گادری فر افزود: در این طرح مرغ منجمد با قیمت مصوب هر کیلوگرم 20 هزار تن و تخم مرغ با قیمت مصوب 43 هزار تن با خرید اینترنتی انجام می شود. در مناطق 22 گانه تهران تحویل داده نمی شود.

وی تصریح کرد: مرحله اول تحویل در تهران 300 تن مرغ منجمد و همچنین 300 تن تخم مرغ در نظر گرفته شده است، اما در گام بعدی تا پایان آبان ماه و در نهایت تا یک هفته دیگر تحویل این محصولات در شهرهای دیگر آغاز می شود. ماه آینده این تحویل در تمام نقاط کشور که شبکه توزیع مشکل دارد انجام می شود.

گادری فر ادامه داد: در حال حاضر عرضه شامل مرغ و تخم مرغ منجمد است اما با عرضه جهانی سایر کالاهای اساسی مانند برنج و روغن نیز از طریق این سامانه توزیع می شود.

وی گفت: در نظر داریم با اقداماتی که در حال انجام است، تحویل مرغ گرم بر اساس هنجار مصوب را در دستور کار قرار دهیم و از هفته اول آذرماه این کار را انجام خواهیم داد.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران افزود: در حال حاضر توزیع از طریق سامانه اینترنتی بازرگم که زیر نظر یکی از تعاونی های روستایی کشور راه اندازی شده است، انجام می شود، اما تمامی طرح های استارت آپ های جدید. برای توزیع کالا «به طور کلی استقبال می کنیم.

گادری فر گفت: هدف از این اقدام حذف واسطه ها و تحویل کالاهای اساسی به مردم با تعرفه مصوب است و هیچ گونه هزینه حمل و نقلی از خریداران دریافت نمی شود، ضمن اینکه در صورت بروز مشکل برای کالای خریداری شده، امکان عودت کالا وجود دارد. “

وی افزود: با شروع طرح در سراسر کشور محدودیتی برای تامین کالاهای اساسی وجود ندارد و مردم می توانند با حذف واسطه ها با قیمت مصوب بخشی از کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنند.

گادری فر گفت: در حال حاضر در کشور محصولات و کالاهای اساسی به اندازه کافی تولید می شود و تنها مشکل، نقص شبکه توزیع است که دلال بازی اجازه نمی دهد این کالاها با قیمت مصوب به دست مردم برسد، اما این روش توزیع تا زمانی که رفع شود. از دلال بازی مجاز است “محصولات را با قیمت های مصوب به مردم می دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید