توزیع 3 بار مرغ گرم و توزیع مرغ منجمد در 50 نقطه تهران


ساعت: 14:43
تاریخ انتشار: 14/14/1400
کد خبر: 1813125

شهردار تهران گفت: از فردا مرغ گرم با توزیع 3 برابر و همچنین مرغ منجمد در 50 نقطه شهر تهران در پادگان ها و میادین میوه و تره بار توزیع می شود. گوشت گرم نیز در بازار میوه و تره بار 6 برابر خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا زاکانی امروز (شنبه) با حضور در میدان میوه و تره بار جلال آل احمد ضمن بازدید از غرفه های این میدان تره بار و گفت و گو با شهروندان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرداری تهران دارای 262 میدان میوه و تره بار در سطح شهر است که از نظر ابعاد در نواحی و مناطق تهران توزیع شده اند. این میادین اجناس مورد نیاز شهروندان تهرانی را تامین می کنند و در این میادین عرضه محصولات نسبت به سطح شهر حدود 40 درصد کمتر از قیمت مغازه ها است.

وی ادامه داد: ارائه محصولات باکیفیت و قیمت مناسب یکی از مواردی است که باعث شده مردم تهران همه چیز مورد نیاز خود را از این مناطق تهیه کنند و یکی از عوامل تثبیت محصولات مورد نیاز مردم تهران میوه و تره بار است. کسب و کار. زمینه ها “.

جلال آل احمد با اشاره به بازدید خود از میدان میوه و تره بار گفت: در این بازدید چند غرفه دار مسائلی از جمله مالیات و قیمت غرفه ها را مطرح کردند تا فردا در جلسه هیئت مدیره میوه و تره بار بررسی شود. سازمان سبزی «تره بار مطرح می شود.

وی ادامه داد: از فردا مرغ گرم با توزیع سه برابری و همچنین مرغ منجمد در 50 نقطه شهر تهران در پادگان ها و میادین میوه و تره بار توزیع می شود. در بحث برنج ایرانی، این محصول با قیمت مناسب و 10 درصد زیر سطح بازار و برنج هندی و پاکستانی به صورت اختصاصی در میادین میوه و تره بار توزیع می شود. گوشت گرم نیز در میادین میوه و تره بار فردا شش برابر می شود.

زاکانی با بیان اینکه شهروندان تهرانی می توانند محصولات خود را در پایان سال بدون دغدغه و اطمینان به میادین میوه و تره بار تحویل دهند، افزود: برای ماه مبارک رمضان مشکلی نداریم و تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است. یکی از برنامه های سازمان میوه و تره بار حرکت به سمت هوشمندسازی و تامین و تامین اقلام پرمصرف از مراکز تولیدکنندگان و کشاورزان است.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید