کمبود مرغ خوزستان با مرغ منجمد جبران می شود


ساعت: 14:55
تاریخ ارسال: 04/11/1401
کد خبر: 1880255

علی رحم کریمی گفت: پیگیری ها از طریق وزارت جهاد کشاورزی برای رفع نیاز استان به مرغ با جایگزینی مرغ منجمد و مشکلات تامین مرغ استان با این اقدام انجام شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب، علی رحم کریمی معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در ستاد تنظیم بازار خوزستان که امروز 20 تیرماه در اهواز برگزار شد، درباره آخرین وضعیت جوجه ریزی در خوزستان گفت: طبق آخرین گزارش، جوجه کشی ماه جولای استان در حال انجام است و این روند همچنان ادامه دارد.

وی افزود: در خرداد ماه میزان جوجه ریزی برابر با مدت مشابه سال قبل است اما نسبت به ماه گذشته افت زیادی دارد.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: به ماه های محرم و اربعین نزدیک می شویم و در این ماه ها قطعا مصرف مرغ و نیاز استان افزایش می یابد.

کریمی تصریح کرد: بر اساس مشاهدات انجام شده به جز دو استان، سایر استان های اطراف خوزستان تامین کننده نیاز مرغ خوزستان جوجه ریزی منفی داشته اند و این مشکل ممکن است شرایط را پیچیده کند.

وی ادامه داد: پیگیری از طریق وزارت جهاد کشاورزی برای رفع نیاز استان به مرغ با جایگزینی عرضه مرغ منجمد و مشکلات تامین مرغ استان با این اقدام صورت گرفته است.

معاون توسعه تجارت و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: برنامه ریزی برای رفع کمبود مرغ در استان از طریق مرغ منجمد در حال انجام است.

وی ادامه داد: امیدواریم با هماهنگی و برنامه ریزی شاهد بهبود عرضه مرغ و قیمت آن در استان باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید