توزیع مرغ تازه و منجمد با قیمت قطعی از امروز در سامانه آدرس ستکاوا+

توزیع مرغ تازه و منجمد با قیمت قطعی از امروز در سامانه آدرس ستکاوا+

ویز جدید رئیس دیده بان کشاورزی گفت: مرغ منجمد از امروز با قیمت کیلویی 40 هزار تومان و مرغ گرم با قیمت مصوب سازمان تعزیرات در سامانه ستکاوا به خرده فروشان عرضه می شود.

به گزارش راهبرد معاصر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، کمال ربانی زاده رئیس دیده بان کشاورزی گفت: از امروز سه شنبه مرغ منجمد با قیمت مصوب 40 هزار تومان عرضه می شود. به ازای هر کیلوگرم از تامین کننده اصلی در سامانه ستکاوا یا سامانه هوشمند توزیع محصولات کشاورزی و فروشگاه های پروتئینی، فروشگاه های زنجیره ای و میدان های میدان در میادین میوه و تره بار که عضو این سامانه در تهران هستند می توانند خرید کنند.

وی بیان کرد: مرغ منجمد با قیمت کیلویی 45 هزار تومان به دست مصرف کنندگان می رسد و مرغ گرم در این سامانه با قیمت مصوب سازمان تعزیرات به فروش می رسد.

ربانی زاده تصریح کرد: این اقدام به منظور تنظیم بازار، کنترل قیمت و حذف واسطه های غیرضروری انجام می شود و تمامی مراحل تحویل، تولید، توزیع به مصرف کننده هر لحظه از طریق سامانه ستکاوا رصد و رصد می شود.

وی با بیان اینکه تاکنون اسامی نزدیک به 4 هزار مغازه پروتئین فروشی در استان تهران را فهرست کرده ایم، گفت: از این تعداد بیش از 1000 مغازه پروتئین فروشی در سطح شهر و همچنین تعدادی فروشگاه زنجیره ای و بورس میوه و تره بار دارند. مشخصات کامل و تایید شده در سامانه ستکاوا ثبت شده است که می توانند از طریق این سامانه درخواست خرید مرغ منجمد و مرغ گرم را داشته باشند.

رئیس ستاد دیده بان کشاورزی افزود: شرکت پشتیبانی امور دام نیز گوشت مرغ منجمد را به صورت عمده و با توجه به تقاضا و کشش بازار از طریق سامانه ستکاوا عرضه می کند.

وی تصریح کرد: به مرور زمان تامین اصلی سایر محصولات اساسی مانند برنج، شکر و روغن نیز از طریق سامانه ستکاوا انجام می شود.

در همین حال ربانی زاده گفت: سایر فروشگاه های پروتئینی یا فروشگاه های زنجیره ای نیز می توانند درخواست و مشخصات کامل خود را به ادمین این سامانه ارسال کنند.

وی اذعان داشت: در فازهای بعدی تحویل انبوه مرغ منجمد و گرم در فروشگاه های پروتئینی و زنجیره ای در سایر مناطق کشور انجام می شود.

لذا متقاضیان فروشگاه های پروتئینی و زنجیره ای می توانند جهت عضویت و ثبت نام در سامانه ستکاوا به آدرس setkava.com یا setkava.ir مراجعه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید