قیمت تخم مرغ دیوانه شده است/ قیمت تخم مرغ چقدر است؟

قیمت تخم مرغ دیوانه شده است/ قیمت تخم مرغ چقدر است؟

قیمت تخم مرغ در بازار روز 24 آذر 1402 اعلام شد که بر اساس آن هر بسته 20 عددی 110 هزار تومان بود.

قیمت تخم مرغ بسته بندی شده در بسته بندی 6 عددی 58 هزار تومان و برای بسته بندی 9 عددی باید 44 هزار تومان بپردازید. بر این اساس خرید بسته بندی های بزرگتر تخم مرغ مقرون به صرفه تر خواهد بود. قیمت هر پیتا ۲۰ عددی امروز ۱۱۰ هزار تومان اعلام شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، برخی افراد ترجیح می دهند از تخم مرغ محلی استفاده کنند. این محصول در مقایسه با سایر تخم مرغ ها کمی گران است. بر این اساس هر بسته تخم مرغ محلی 9 عددی در بازار 44 هزار تومان قیمت دارد.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه طیور میهن گفت: با حداقل 100 هزار تن افزایش تولید تخم مرغ نسبت به سال قبل، پیش بینی می شود تولید به یک میلیون و 300 هزار تن برسد. رئیس هیئت مدیره اتحادیه پرورش دهندگان طیور قیمت مناسب هر تخم مرغ فله ای در فروشگاه ها را حدود 4 هزار تومان اعلام کرد و افزود: عرضه با قیمت های بالاتر گران است.

تخم مرغ غذای با ارزشی است که یکی از آن معادل 30 گرم گوشت، یک چهارم مغزها مانند بادام و گردو است. این محصول غذایی یکی از غذاهای مورد علاقه سفره ایرانیان است که می توان از آن در انواع غذاها استفاده کرد.

تخم مرغ بیشتر در صبحانه ها و میان وعده ها استفاده می شود که با پروتئین ها، مواد معدنی و ویتامین های غنی می تواند به بهبود سلامت و حتی پیشگیری از برخی بیماری ها کمک کند.

برای مطالعه بیشتر قیمت انواع غذا در بازار روز می توانید به سرویس غذاخوری آنلاین اقتصاد مراجعه کنید. توجه داشته باشید که این قیمت ها برگرفته از فروشگاه های اینترنتی است و اقتصاد آنلاین در قیمت ها تاثیری ندارد.
قیمت تخم مرغ بسته بندی شده

نام محصول، وزن، قیمت / تومان

تخم مرغ حسام 20 عدد 110000 عدد
10 عدد تخم ترخون محلی 90000 عدد
تخم مرغ قهوه ای ترخون ماده 6 عدد 58 500 عدد
تخم مرغ تازه با زرده طلایی 6 عدد 25800
تخم مرغ تازه با زرده طلایی 9 عدد 44750
تخم مرغ حسام 30 عدد 139800