قیمت هر کیلوگرم مرغ در بازار مازندران کمتر از نرخ مصوب است مشکلی از نظر عرضه و تقاضا نداریم.


ساعت: 21:39
تاریخ انتشار: 24.08.1401
کد خبر: 1911216

کامران هاشمی با بیان اینکه در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم مرغ در بازار مازندران کمتر از قیمت مصوب است، اظهار کرد: قیمت هر کیلوگرم مرغ در بازار مازندران کمتر از قیمت مصوب است. وی بیان کرد: در حال حاضر مشکلی در زمینه تولید، معرفی و نگهداری مرغ در استان وجود ندارد و خوشبختانه بازار هم از نظر قیمت و هم از نظر عرضه در شرایط مطلوبی قرار دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کامران هاشمی در گفتگو با خبرنگار بلاغ; وی در خصوص آخرین وضعیت بازار مرغ و تخم مرغ گفت: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم مرغ در بازار مازندران کمتر از نرخ مصوب است.

وی افزود: هر کیلوگرم مرغ در بازار حداکثر 60 هزار تومان به مصرف کننده فروخته می شود.

رئیس اتحادیه مرغ و تخم مرغ مرکز مازندران خاطرنشان کرد: قیمت هر عدد پیتا در بازار مازندران به 90 هزار تومان رسید.

هاشمی ادامه داد: البته افزایش تقاضا در این موقع از سال در بازار تخم مرغ منجر به افزایش 5 هزار تومانی هر تخم مرغ در هفته های اخیر شده و قیمت هر عدد تخم مرغ در ماه گذشته از 85 هزار تومان فراتر نرفت. تومان.

وی اعلام کرد: در حال حاضر مشکلی در زمینه تولید، نهاده و نگهداری گوشت مرغ در استان وجود ندارد و خوشبختانه بازار هم از نظر قیمت و هم از نظر عرضه در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

رئیس اتحادیه مرغ و تخم مرغ مرکز مازندران تاکید کرد: کمی نگرانی برای بازار تخم مرغ وجود دارد که در شرایط فعلی به برهم خوردن تعادل عرضه و تقاضا برمی گردد و به نظر می رسد از نظر تولید و ذخیره سازی، بازار کند خواهد شد

این مسئول گفت: مصرف روزانه مرغ در مازندران حدود 300 تن و در مرکز استان حدود 50 تن است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید