برخورد نکردن با تروران شهید سلیمانی، آنها را جسورتر و گستاخ تر می کند.

ساعت: 08:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۵
کد خبر: 1794985

عبدی نسب کارشناس رسانه گفت: هر عقل سلیمی تشخیص می دهد که عدم همکاری با قاتلان و تروریست ها آنها را جسورتر و گستاخ تر می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدمهدی عبدی نسب کارشناس رسانه استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: وی به همراه شهید ابومهدی المهندس به شهادت رسید. در واقع شکست های متعدد استکبار و جریان تکفیر آمریکا که در میدان نبرد شکست خورد، آنها را به این اقدام واداشت و با تصور اینکه حذف فیزیکی این شهدای والامقام می تواند مانع از پیروزی های جبهه پیروزی شود، دست به این اقدام شرم آور زدند. عمل کرد و ناجوانمردانه فرار کرد.

وی افزود: اگرچه به برکت خون این شهید والامقام و تدابیر فرمانده معظم کل قوا، شهادت ایشان نمی تواند کفه ترازو را در میدان به نفع استکبار سنجید، اما به واسطه ایشان امکان پذیر نیست. تلاش و لزوم پیگیری و برخورد با قاتلان این شهید بزرگوار «چشم هایش را بست.

این کارشناس رسانه گفت: هر عقل سلیمی می پذیرد که عدم همکاری با آدمکش ها و تروریست ها باعث جسورتر و گستاخی آنها می شود. به همین دلیل است که رهبر معظم انقلاب از همان ابتدا دستور دادند انتقام ظالمانه بگیرند و آمریکا را از منطقه بیرون کنند. این مشکلی است که تاکنون تا حد زیادی محقق شده است و ما شاهد فرار مفتضحانه آمریکا از منطقه هستیم، هرچند تا نهایی کردن این دستور فاصله داریم.

وی گفت: البته خباثت آمریکا تنها به ترور فیزیکی سردار خلاصه نشد و دیدیم که با وجود شعار آزادی بیان در فضای مجازی، یادی از شهدای مقاومت نمی کنند. گواه این موضوع حذف اکانت های اینستاگرام و توئیتر بود که مطالبی مرتبط با این شهید بزرگوار منتشر می کردند.

وی گفت: این اختلاف به حدی جدی است که فعالان شبکه های اجتماعی به جای یادی علنی از سردار، مجبور می شوند به طعنه سردار دلا صحبت کنند. البته وعده خداوند این است که «نور خدا را در نور خود بجویند و خداوند نور را بر آنان تابیده است و اگر در عرصه عمومی کار نکنند، نمی توانند».

عبدی نسب گفت: تشییع قابل توجه سردار سلیمانی در سراسر کشور با نشان دادن محبوبیت وی، نقشه رسانه های اجیر شده دشمن را خنثی کرد که سعی در برانگیختن رویارویی این شهید بزرگوار با مردم داشتند و روحیه جنگ، مقاومت، ایثار و از خودگذشتگی را به اثبات رساندند. در عین حال ساده زیست شناسی او محبوب است.

وی در پایان تاکید کرد که در آستانه سالگرد شهادت این شهید والامقام باید به اراده و سیره عملی وی توجه و توجه شود. چرا که علی القاعده، الگویی که در خدمت مردم و جهاد نظامی ایجاد کرد، این قابلیت را دارد که در عرصه های فرهنگی، اقتصادی و اقتصادی که امروز نیز موضوع جامعه است، الگوبرداری و به کار گرفته شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید