9 دی چهره واقعی جبهه گستاخ را نشان داد


ساعت: 11:32
تاریخ ارسال: 1401/10/08
کد خبر: 1920588

نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم در 18 دی ماه 87 چهره واقعی جبهه استکبار را شناختند و امروز نیز در اغتشاشات، نقشه های شوم دشمنان را خنثی کردند. انقلاب اسلامی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام ˈسید محسن سعیدی گلپایگانیˈ نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: به فرموده مقام معظم رهبری همه روزهای سال یکسان است اما آیا این افراد که حرکات خاطره انگیزی مانند 18 دی 1367 ایجاد می کنند، منجر به این می شود که مانند دیگر حوادث تاریخ، جاودانه شده و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ انقلاب اسلامی با توطئه های مختلفی از سوی دشمنان اسلام مواجه بوده ایم، افزود: انقلاب اسلامی همه اندیشه های جبهه استکبار را از بین برده و به همین دلیل در طول تاریخ انقلاب اسلامی شاهد بوده ایم. دشمنی جبهه استکبار به اشکال مختلف ما با مردم ایران فرق داشتیم.

گلپایگان خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) در دوران اغتشاش و فساد اسلام را زنده و زنده کرد و در میان مسلمانان و کشورهای جهان منجی شد و پایه های طاغوت را در سراسر جهان متزلزل کرد.

وی با اشاره به اینکه در زمان امام خمینی (ره) قیام هایی صورت گرفت، افزود: امام خمینی (ره) با قیام های داخلی و استفاده از جوانان کشور توسط دشمنان خون آشام نظام مواجه شدند، در متنی با مضمون یک قلب پر از خون و نامه خود را با دل شکسته نوشتند.

نماینده مرد ایلا د مجال خبرگا با بیان اینکه در طول تاریخ انقلاب اسلامی هر 10 سال یک بار با این نوع آشوب ها مواجه بوده ایم، اظهار داشت: در انتخابات سال 88 یکی از کاندیداها در ساعت 17 پیروز شد. غروب با اینکه هنوز انتخابات تمام نشده بود و به این ترتیب القا کرد که اگر در انتخابات پیروز نشود تقلب شده است و دلیل تأسیس فتنه 88 بوده است که آرای مردم را هدف قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه چه کسانی توانستند نظام منتخب 99 درصدی مردم را از بین ببرند، ادامه داد: در سال 88 معاندین با تهاجم به نظام و تخریب اموال عمومی با نقشه های از پیش تعیین شده توسط مردم مستکبر تلاش کردند تا نظام را براندازند. نظامی که بر اساس آن رهبر انقلاب با موعظه تاریخی خود و با حمایت مردم انقلابی و با بصیرت ایران این قیام را فرو نشاند.

گلپایقانی با بیان اینکه فتنه 88 مورد پشت صحنه دارد که هنوز مشخص نشده است، گفت: رهبر انقلاب به افق اوج انقلاب اسلامی واقف هستند و به عنوان رهبر جامعه اسلامی همواره اینگونه بوده اند. نقش ویژه ای در خنثی کردن ناآرامی ها داشت.

وی با اشاره به اغتشاشات و اغتشاشات اخیر بیان کرد: برخی تحلیل های رهبری کوته بینانه است و باید دقیق، خصمانه و از همه مهمتر اهداف دور را شناخت و اهمیت اهداف اصلی را در مشکل واقعی در نظر گرفت. زیرا این شورش ها و شورش ها مقدر شده و پیچیدگی خاصی دارد.

گلپایگان آشوب را یکی از اهداف معاندان برشمرد و گفت: رهبری و بصیرت خودجوش مردم در همه استان ها پایان هرج و مرج و طغیان بود.

وی با بیان اینکه دشمنان ناظر تمام نظام و حرکت های ما هستند، خاطرنشان کرد: وقتی دشمن در منطقه ای دورافتاده مانند آبدانان جوان نخبه و عالمی را می شناسد و این جوان انقلابی، فداکار و مومن را به شهادت رسانده، چگونه نیست. نظارت بر کشور و سیستم ما

گلپایگان همچنین گفت: مردم آگاه و بصیر انقلاب اسلامی با حضور انقلابی خود در برابر اشتباهات مسئولان با هوشیاری و در برهه ای که تشخیص آن دشوار است، حماسه 18 آذر را به ثبت رساندند.

وی تصریح کرد: امروز جهاد تبیین وظیفه ای است که همه باید در تبیین واقعیت ها در جامعه تلاش کنند، همانطور که می بینیم خطر فکری و چهره واقعی جبهه استکبار که امروز با صرف سرمایه های هنگفت راه شوم را طی می کند. توطئه و ناامنی در کشورها.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید