حسینیه جماران مجری «پیشگامان آزادی»/ آشوب ها چهره واقعی پشت نقاب عده ای را نشان داد.


ساعت: 19:28
تاریخ انتشار: 09/02/1401
کد خبر: 1913273

گزارش دانا از همایش دانشجویی پیشگامان آزادی;

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در همایش دانشجویی پیشکسوتان آزادی گفت: تخلفات و اقدامات مضحکی که در دانشگاه های کشور مانند شریف، تهران و امیرکبیر صورت گرفت، انتقام دشمنان از پیشرفت دانشگاهیان ما.»

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امروز و همزمان با سالروز خلقت فرمان امام خمینی دانشجوی بسیجی و همایش آزادسازی پیشکسوتان دانش آموزی در حسینیه پیر جماران برگزار شد.

این همایش با تلاوت آیاتی از سوره هاجر و صلوات بر روح مطهر آن حضرت و خواندن سرودهای انقلابی توسط نوجوانان آغاز شد.

در این همایش سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محمدحسین خفامی رئیس این سازمان دانشجوی بسیجی سخنرانی کردند.

سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در این مراسم با اشاره به دستور امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین و سپس اقشار مختلف بسیج از جمله دانشجوی بسیجیگفت: پس از دفاع مقدس و بازگشت تمام اراضی که مورد حمله قرار گرفت، نوبت به سازندگی رسید.

وی با اشاره به دستاوردهای کشور گفت: در آن زمان 70 درصد زنان کشور بی سواد بودند اما اکنون بیشتر دانشجویان ما زن هستند و 20 درصد اساتید ما را زنان تشکیل می دهند. رتبه از 56 به 15 رسید. سپس بخش زیادی از محصولات غذایی را وارد کردیم و امروز 90 درصد مواد غذایی را خودمان تولید می کنیم و صادرکننده شده ایم.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: در این مدت با وجود همه تحریم ها و سختی ها، کشور بر اساس آمار و رتبه بندی های اعلام شده از سوی نهادهای غربی به رتبه بیستم اقتصاد جهانی دست یافت، بنابراین جابه جا شد. با این حال، مشکلاتی وجود دارد.


شهید بزرگ عجمیان نشان داد که چه کسی خشونت طلب و مخالف حقوق بشر است



وی تصریح کرد: شهید بزرگوار عجمیان نشان داد که چه کسی خشن و مخالف حقوق بشر است. شهید بزرگوار آرمان عزیز به خاطر داشتن کتاب مذهبی در کوله پشتی اش شکنجه شد، اینها وارثان همان پادشاهی هستند که با دیدن کتاب دینی در دستان ما جوان او را شکنجه کردند.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: عظمت حماسه ای که بسیج امروز خلق کرد بیش از گذشته است. حماسه آفرینی است که او با دست خالی در برابر دشمنی شرور وارد میدان می شود.

وی با اشاره به عظمت و بصیرت ملت ایران که امروز زیر فشار روانی و رسانه ای غرب به وجود آمده است، ادامه داد: با همه این سختی ها و هجمه ها، دروغ ها و فشارهای موجود را رد می کند. دشمن افراد مشهور زیادی را به خدمت گرفته است تا با دروغ و دروغ خود مردم را در مسیر مورد نظر هدایت کنند، اما ما بصیرت دارند، می فهمند و می دانند که هرکس باید به تخصص خود صحبت کند.

سردار نقدی با طرح این سوال که دلیل این حوادث و حملات چیست و آیا دغدغه معیشتی و مشکلات اقتصادی یا کشتن یک زن را دارند که البته در شعارهایشان به چشم نمی خورد؟ وی گفت: تمام اتفاقاتی که برای خانم مهسا امینی افتاده جلوی دوربین مشخص است. پرونده پزشکی، پزشکی قانونی و سایر اسناد گویای همه حقایق است، اما چرا کشورهایی که در کشتار مردم خود و سایر کشورها دست دارند، حقوق بشر را نادیده می گیرند؟

وی افزود: همه حرف می زنند، آمریکایی ها در مورد حقوق بشر نباید حرف بزنند. در یک حمله به بیمارستانی در افغانستان، مادری را با یک نوزاد تازه متولد شده و کارکنان اتاق عمل شفاخانه را کشتند و صدایی از کشور شنیده نشد. آنها نمی توانند با ما در مورد حقوق بشر صحبت کنند. شما که زندان ابوغریب گوانتانامو را ایجاد کردید برای ما غمگین نباشید. رژیم سعودی که پرونده قتل وحشیانه خاشقجی، سر بریدن حدود 38 جوان در ماه مه 1401 را دارد، یا انگلیس که در طول تاریخ مرتکب جنایاتی شده است، نمی توانند درباره حقوق بشر صحبت کنند.


دلیل اصلی این حوادث مولفه های قدرت انقلاب اسلامی است



سردار نقدی با بیان اینکه دلیل این هجمه ها حقوق بشر نیست، یادآور شد: دلیل اصلی این حوادث مولفه های نیروی انقلاب اسلامی است که نسبت به سال های اول انقلاب افزایش یافته است. امروز آمریکا به جایی رسیده است که از افغانستان می گریزد و غنایم زیادی از خود به جای می گذارد. 43 که می گویند انقلاب اسلامی نیست ولی هست. 12 سال است که می گوید بشار اسد رفته، اما او هست. نه حزب الله وجود دارد و نه حماس. هر چه او بخواهد، نمی شود. اما جمهوری اسلامی هر چه بگوید همان خواهد شد.

وی با اشاره به نقش دانشگاه ها در تقویت مولفه های قدرت کشور گفت: تخلفات و اقدامات مضحکی که در دانشگاه های کشور مانند شریف، تهران و امیرکبیر اتفاق افتاد انتقام دانشگاه بود. از آنجا که تقویت مولفه های نیرو و بازدارندگی کشور نتیجه اقدامات و تحقیقات علمی این اساتید و دانشجویان است. بنابراین این اقدامات مضحک انتقام صهیونیست ها و آمریکایی ها از دانشگاه بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه در پایان سخنان خود خطاب به دانشجویان گفت: وظیفه شما امروز امید آفرینی و احاطه بر تبلیغات دشمن است. وظیفه شما امروز توضیح حقیقت و حقایق است. روایت درست در مقابل غیر روایاتی که ذهن و افکار مردم ما را تسخیر کرده است. مثلاً وقتی در خارج از کشور مسئولی را که دستش در جیب مردم است دستگیر می کنند، این نشان از شفافیت نظام آنهاست. اما اینجا اگر برادر رئیس جمهور را بگیرند و پول گمشده اش را بگیرند، فساد جمهوری اسلامی است. بنابراین در چنین زمینه ای باید سعی کنید توضیح دهید.

سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب ما یک انقلاب مردمی است و تفاوت آن با انقلاب های دنیا این است که معمولاً به قشر خاصی تکیه می کنند، اما انقلاب اسلامی با حضور مردمی اتفاق افتاد. مردان، زنان و همه طبقات.


مردم و بسیج حماسه های درخشانی آفریدند



سردار نقدی در ادامه افزود: مردم و بسیجیان به ویژه در دفاع مقدس حماسه های درخشانی آفریدند چرا که یک ملت در مقابل همه نیروها قرار گرفت و تسلیم زور نشد.

محمدحسین خفامی، رئیس سازمان دانشجوی بسیجی وی گفت: جنبش دانشجویی یک تشکل پیشران برای دفاع از اسلام و انقلاب است.

وی تاکید کرد: بسیج در این شرایط حساس می تواند از انقلاب اسلامی پاسداری کند و پیشرفت کشور را رقم بزند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی ابزار داشت: امروز اطلاعیه ای داریم که دانشجوی بسیجی او همچنان مصمم تر از گذشته در راه انقلاب و رهبری اسلامی است.

دیدگاهتان را بنویسید