بوکسورهای خوب زیادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور داشتند/ امیدوارم چهره واقعی بوکس را به مردم المپیک نشان دهم.


ساعت: 13:02
تاریخ انتشار: 1401/03/11
کد خبر: 1843124

این پیشکسوت بوکس کشور به ما گفت: بوکسورهای خوب زیادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور داشتند و امیدوارم زمانی که در مسابقات جهانی به تاریخ پیوستیم، این بار بتوانیم عملکرد خوبی در المپیک داشته باشیم و چهره واقعی را به نمایش بگذاریم. از بوکس انسان.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ منوچهر مقسودی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون بوکس و پیشکسوت فدراسیون بوکس در خصوص سی امین دوره مسابقات قهرمانی کشور گفت: این مسابقات با حضور حداکثری بوکسورهای سراسر کشور در سطح بسیار بالایی برگزار شد. بازیکنان بزرگ، چهره های جدید و تکنیک های قابل توجهی دیدم و اگر سرمربی تیم ملی نظری در مورد این افراد داشته باشد و تمرینات خوبی داشته باشد، امیدوارم پس از ثبت تاریخ در مسابقات جهانی. این بار می توانیم در المپیک عملکرد خوبی داشته باشیم و چهره واقعی بوکس را به مردم نشان دهیم.

مقصودی گفت: باید روی نسل جدید بوکس سرمایه گذاری و کار کنیم و آنها باید با برگزاری اردوهای منظم و حضور در تورنمنت های مختلف برای حضور در ورزشگاه های بزرگ آماده شوند؛ بوکسورهای ما نباید فکر کنند کشورهایی مانند ازبکستان، قزاقستان و… . که ذکر شد از نظر توانایی ها با آنها تفاوت دارند، تنها تفاوتشان این است که اردوها و تمرینات بیشتری دارند و اگر همینطور سرمایه گذاری کنیم فرقی نمی کند. ما آنها را نداریم.

یکی از اعضای هیأت رئیسه فدراسیون بوکس و پیشکسوت این رشته با اشاره به مسابقات قهرمانی آسیا که بوکسورهای کشورمان در پیش رو دارند، گفت: واقعاً باید هم در ورزشکاران و هم در کادرفنی انگیزه ایجاد کنیم تا بتوانیم عملکردی داشته باشیم.سرپرست استکی سرمربی تیم ملی در این مدت عملکرد خوبی داشت و با عملکردی که از تیم ملی در این مسابقات دیدم، او و مربیانش واقعا زحمت کشیدند؛ فکر می کنم اگر بتوانند انگیزه لازم را به تیم ملی و کادرفنی بدهند. خدای ناکرده بتوانند با مدال های بیشتر و دست پر در این دوره از رقابت های آسیایی برگردند.

رئیس کمیته پیشکسوتان خاطرنشان کرد: رئیس فدراسیون در این مدت زحمات زیادی کشیده است و اگر قبلاً دیگران حرفی زده بودند اکنون نشان داده شده که واقعاً برای پیشرفت بوکس تلاش می کند.

مقسودی با اشاره به میزبانی این مسابقات گفت: هیئت بوکس سیستان و بلوچستان واقعاً برای میزبانی مناسب این مسابقات تلاش زیادی می کند و تلاش می کند تا این مسابقات به بهترین شکل ممکن برگزار شود.بیش از 25 سال است که در اکثر مسابقات شرکت کرده ام و من در 5 المپیک شرکت کردم و همه چیز واقعا خوب بود. رئیس و مدیر اجرایی فدراسیون خیلی خوب عمل کردند اما در مراسم اهدای جوایز باید کمی دقت بیشتری می شد.

وی افزود: در حال حاضر مرکز ایثارگران وجود دارد که در حال انجام اقداماتی هستیم. آقای توری هم لطف کردند در فدراسیون برای پیشکسوتان یک صندلی در نظر بگیریم و در نظر داریم هر ماه یک روز را برای حضور پیشکسوتان در نظر بگیریم و مذاکرات سازنده ای با رئیس فدراسیون داشته باشیم.

این پیشکسوت بوکس کشور در پایان به ما گفت: انتخاب مجدد آقای توری به عنوان رئیس فدراسیون واقعا درست بود چرا که ایشان زحمت می کشند و حالا نتیجه زحمات خود را خواهند دید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید