قهرمانی بوکس نوجوانان جهان | بوکسورهای ایرانی چه گفتند؟


ساعت: 20:00
تاریخ انتشار: 20/08/1401
کد خبر: 1910174

دو بوکسور تیم جوانان ایران درباره مسابقات جهانی صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نیما بیانی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بوکس درباره شرایط ملی پوشان برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان گفت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و همه بچه ها به سطح تمرینی بسیار بالایی رسیده اند. برای حضور در مسابقات جهانی چهار مرحله تمرین مستمر و یک مرحله تمرینی با فواصل زمانی داشتیم که در این جلسات تمرینات بسیار سخت و فشرده انجام دادیم.

وی تصریح کرد: پس از بازگشت از اردوی کرمانشاه، بازی تدارکاتی بسیار خوبی با عراق داشتیم و اعضای تیم فیکس بعد از آن مسابقه مشخص شدند. در مقابل عراق بچه ها عملکرد بسیار خوبی داشتند و اکنون آماده حضور در جام جهانی هستیم تا عملکرد خوبی از خود نشان دهیم.

قهرمان وزن 54 کیلوگرم بوکس جوانان کشور از آمادگی خود ابراز رضایت کرد و گفت: بهتر از همیشه در اوج آمادگی هستم و فقط به دنبال مدال طلای مسابقات جهانی هستم و امیدوارم به آن برسم.

بیاتی در مورد از بین بردن جادوی مدال های جهانی در مسابقات جوانان گفت: صددرصد شک نکنید که همه بچه ها این توانایی را دارند و هیچ چیز غیر ممکن نیست. قطعا حریفان ما در رینگ هم انسان هستند و من از هیچ بوکسوری نمی ترسم. پسران ما گاهی تحت تاثیر نام رقبا قرار می گیرند اما من از هیچ بوکسوری نمی ترسم و می خواهم حقم را از مسابقات جهانی بگیرم. تمام تلاشم را برای این مسابقات گذاشتم و تا آخرین نفس برای کسب مدال تلاش خواهم کرد.

وی با اشاره به اینکه به مسائل داوری نمی پردازد، گفت: زمانی که بوکسوری با اختلاف یک طرفه حریف خود را شکست می دهد چاره ای جز امتیاز دادن به مسابقه ندارند اما اگر دعوا نزدیک باشد دست داوران باز است. ما باید بدانیم که چگونه در برابر کشورهایی که در بوکس نفوذ دارند تلاش بیشتری کنیم. باید فکر کنیم که 9 دقیقه مبارزه آخرین فرصت است و چاره ای جز تلاش تا آخرین توان وجود ندارد.

افشاری: مصمم به مدال جهانی هستم

علی اصغر افشاری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بوکس درباره شرایط ملی پوشان در آستانه مسابقات جهانی گفت: برای مسابقات جهانی چهار مرحله تمرینی را در کامیاران، تهران، کرمانشاه و مجدای تهران برگزار کردیم. و خدا را شکر بعد از این مراحل آماده سازی در وضعیت بسیار خوبی هستم. همه بچه ها در بهترین شرایط هستند و انتظار داریم مسابقه با روحیه بسیار خوبی آغاز شود.

وی در پاسخ به این سوال که بعد از مدال نقره آسیا چقدر به کسب مدال جهانی امیدوار است، گفت: من از خداوند برای همه چیز در زندگی ام دعا کرده ام و امیدوارم همانطور که به فضل الهی مدال آسیا را کسب کردم، این بار نیز موفق شوم. کسب مدال جهانی.” البته برای رسیدن به این هدف هیچ کاری در رینگ انجام نمی دهم و قلبم برای کسب مدال جهانی بسیار روشن است. امیدوارم در مسابقات جهانی تاریخ سازی کنم و دوباره برای کشورمان افتخار آفرینی کنم. .

نایب قهرمان بوکس آسیا با تاکید بر اینکه توانایی شکستن طلسم مدال جهانی جوانان را خواهد داشت، گفت: به یاری خدا قطعا این توانایی را دارم که طلسم مدال آوری جهان را بشکنم و تاریخ سازی کنم. تمام توانم را برای انجام این وظیفه به کار خواهم گرفت و سنگ تمام نمی گذارم.

افشاری در پایان با تمجید از شرایط تیم ملی گفت: خدا را شکر همه بچه ها خیلی خوب و آماده هستند و از همه مهمتر روحیه خوبی دارند و امیدوارم مدال های خوبی بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید