قرعه کشی قهرمانی بوکس جوانان آسیا برگزار شد/ بوکسورهای ایران با حریفان دیدار کردند


ساعت: 20:36
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1812282

مراسم قرعه کشی مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان آسیا برگزار شد و نمایندگان کشورمان با حریفان خود دیدار کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، صبح فردا (چهارشنبه 13 اسفند) در شهر امان اردن، رقابت های بوکس قهرمانی آسیا نونهالان و جوانان آغاز می شود و نمایندگان کشورمان با 13 بوکسور وارد رینگ می شوند. هم برای جوانان و هم برای جوانان. بخش های جوانان

مراسم قرعه کشی و نشست فنی مربیان و لیدرهای تیم های شرکت کننده امروز (سه شنبه 9 اسفند) با حضور رضا مهدی پور سرمربی، مرتضی سپهوندی مربی و سرپرست تیم های ملی جوانان کشورمان در هتل پالاس پالاس برگزار شد. . خود را شناختند

جوانان:
مهدی کاظمی در وزن 48 کیلوگرم در دور نخست به مصاف جاستین گارسرو والرو از فیلیپین می رود. او در صورت شکست دانیاروف تامیرخان به مصاف قرقیزستان خواهد رفت.

در وزن 57 کیلوگرم میلاد فلاحی در اولین مبارزه به مصاف فاروح تولاگانف از ازبکستان می رود و در صورت پیروزی به مصاف برنده بازی هند و عراق می رود.

سید علی اکبر میراحمدی نماینده وزن 63 کیلوگرم کشورمان ابتدا به مصاف دالانتای تنگیز از مغولستان می رود. نماینده بوکس ایران در صورت پیروزی در این مسابقه با برنده دیدار ازبکستان – لبنان و تاجیکستان مبارزه خواهد کرد.

علیرضا موسوی در وزن 66 کیلوگرم در دور نخست به مصاف فوتانت ایامرام از تایلند می رود و در صورت پیروزی به مصاف بوکسور اردنی می رود.

در وزن منهای 70 کیلوگرم امیرمحمد هزائی در دور نخست به مصاف جسکون از هند می رود و در صورت پیروزی حریفش به مصاف قرقیزستان می رود.

سام استکی بوکسور وزن 80 کیلوگرم کشورمان نیز در دور نخست به مصاف رحموندجون قدیروف از ازبکستان می رود. نماینده کشورمان در صورت پیروزی به مصاف برنده دیدار عراق و قزاقستان با تاجیکستان می رود.

همچنین در وزن 80+ کیلوگرم امیر اسماعیلی در دور نخست به مصاف آزوبداکالیف از ازبکستان می رود و در صورت پیروزی حریف در دیدار قرقیزستان و هند پیروز می شود.

جوانان:
نیما بیگی بوکسور وزن 54 کیلوگرم کشورمان در دور نخست با کوزه السود از فلسطین مبارزه می کند و در صورت پیروزی حریف در دیدار نمایندگان یمن و کویت پیروز میدان خواهد بود.

در وزن 57 کیلوگرم علی عسگر افشاری در دور اول استراحت می کند و در دور بعد با برنده دور قزاقستان و تاجیکستان مبارزه می کند. افشاری در دوره قبلی قهرمانی آسیا به مدال نقره دست یافت.

در مرحله اول امیر عباس کبودوند در وزن 60 کیلوگرم استراحت خواهد کرد. نماینده کشورمان در دور بعد با برنده دیدار اردن و ازبکستان مبارزه خواهد کرد.

محمد پارسی نماینده وزن 63.5 کیلوگرم ایران که در دوره قبل به مدال برنز رسیده بود در دور نخست استراحت می کند. وی در مرحله بعد با برنده دیدار هند و اردن مبارزه خواهد کرد.

در وزن 67 کیلوگرم سینا مرتضوی در دور اول استراحت می کند و در دور بعد به مصاف برنده مسابقه بوکسورهای قزاقستان و سوریه می رود.

ابوالفضل دانا بوکسور وزن 80 کیلوگرم ایران نیز در دور نخست با راکی ​​چادری از هند مبارزه خواهد کرد. دانا در صورت پیروزی به مصاف برنده مسابقه بوکس ازبکستان و قرقیزستان خواهد رفت.

رضا مهدی پور سرمربی تیم های بوکس جوانان و نوجوانان ایران، مرتضی سپهوندی، مهدی طلوطی و محمد مهدی پور مربیان هستند. در این رقابت ها مهدی شفیعی سرپرست تیم ملی کشورمان خواهد بود.

محمد ابی داور بین المللی کشورمان نیز در این مسابقات قضاوت خواهد کرد.

مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان آسیا از یکم تا چهاردهم اسفندماه در اردن برگزار می شود.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید