مراسم قرعه کشی مسابقات پاراکواندو قهرمانی آسیا برگزار شد/ پاراکواندوکاران حریفان خود را شناختند


ساعت: 02:10
تاریخ انتشار: 06/01/1401
کد خبر: 1891870

مراسم قرعه کشی مسابقات پاراکواندو قهرمانی آسیا برگزار شد و طی آن تکواندوکاران ایران رقبای خود را شناختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هفتمین دوره مسابقات پاراکواندو قهرمانی آسیا فردا سه شنبه 10 شهریورماه با حضور 65 تکواندوکار از کشورهای مختلف به میزبانی ویتنام در تالار ارتش هوشی مین برگزار می شود. .

مراسم قرعه کشی این رقابت ها عصر امروز انجام شد و طی آن پاراکواندوکاران ایران در دو بخش بانوان و آقایان رقبای خود را شناختند.

بر این اساس محمدطاها حسن پور در وزن 58 کیلوگرم وزن 12 نفره در اولین دیدار به مصاف هالیوت از مغولستان می رود و سپس به مصاف آلوارز از اسپانیا می رود. حسن پور در صورت پیروزی در این 2 مبارزه باید در مرحله نیمه نهایی با یکی از تکواندوکاران تایلند، ژاپن یا ویتنام مبارزه کند.

در دسته تا 70 کیلوگرم 6 پاراکوونیست از جمله دو نماینده کشورمان به رقابت می پردازند. سعید صادقیان پور در اولین دیدار خود به مصاف “هیو فام” از ویتنام می رود و سپس در مرحله نیمه نهایی به مصاف “شونسوکو کودو” از ژاپن می رود. در همین رده امیرمحمد حقیقت شناس در اولین مبارزه به مصاف «خسنوف» از ازبکستان می رود و در صورت پیروزی باید در نیمه نهایی با «شاین بایار» از مغولستان مبارزه کند.

علیرضا بخت در دور اول دسته 80 کیلوگرم به مصاف سینگ ماژور هندی می رود و سپس برای راهیابی به فینال به مصاف برنده تکواندو هند و قزاقستان می رود. 7 پاراکواندوکار در این وزن مبارزه می کنند.

در دسته 80+ کیلوگرم که 8 متسابق حضور خواهند داشت، حمید هاکشانس در اولین دیدار با “آمیت کومار” از هندوستان مبارزه می کند و سپس به مصاف برنده مغولستان و ازبکستان می رود.

در رده بانوان مریم عبدالله پور در دور نخست با نماینده هند در وزن 47- کیلوگرم دیدار می کند و سپس در مرحله نیمه نهایی به مصاف حریفی از تایلند می رود. مهدیه سادات حسینی در فینال وزن 52 کیلوگرم با تکواندو از اسپانیا مبارزه کرد. رزا ابراهیمی در مبارزه نهایی در وزن منهای 57 کیلوگرم با حریفی از قزاقستان دیدار می کند.

رومینا چمسورکی در مرحله نیمه نهایی در وزن 65+ کیلوگرم به مصاف نماینده هند می رود و در صورت پیروزی در دیدار فینال به مصاف حریفی از ازبکستان می رود.

مرتضی سلطانی سرپرست تیم ملی پاراکواندو مردان است و علی کریمی صابر به عنوان مربی او را همراهی می کند. در بخش بانوان سرمربیگری عاطفه کشاورز و زهرا حسینی سرمربی تیم ملی است. مسعود لشکری ​​نیز در راس این تیم خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید