قرعه کشی ده وزنه برداری قهرمانی جهان زیر 23 سال برگزار شد/ ورزشکاران ایرانی حریفان خود را شناختند

ساعت: 21:15
تاریخ انتشار: 14/08/08
کد خبر: 1780548

مراسم کشیدن وزنه های ده وزن کشتی فرنگی قهرمانی زیر 23 سال جهان امشب در بلگراد صربستان برگزار شد و نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، این مسابقات از ساعت 13 فردا به وقت ایران و 5 وزن اول برگزار می شود. اوزان 77، 87 و 130 کیلوگرم به مصاف حریفان خود می روند.

نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم با 19 شرکت کننده، پویا دادمرز در دور نخست به مصاف بوتیروف از ازبکستان می رود و در صورت پیروزی در دور بعد به مصاف نیهاد گولوزاده از آذربایجان می رود.

در وزن 60 کیلوگرم که 22 نفر حضور دارند، مهدی محسن نژاد پس از استراحت در دور اول در دور دوم با دیلان گرگرسون از آمریکا مبارزه می کند.

در وزن 63 کیلوگرم که 16 نفر حضور دارند، علیرضا نجاتی در دور نخست با نیراج از هند مبارزه می کند و در صورت پیروزی با برنده مبارزه الکساندر هروشین از اوکراین و رویز مورا از اکوادور در دور دوم روبرو می شود.

در وزن 67 کیلوگرم که 26 نفر حضور دارند، محمدجواد رضایی در دور اول با نیلز بوشنر از آلمان مبارزه می کند و در صورت عبور از این حریف در دور بعد با برنده نبرد بین. الکسی ماسیک از اوکراین و ساموئل آقاجانیان از ارمنستان.

در وزن 72 کیلوگرم که 26 نفر حضور دارند، امیر عبدی در دور نخست به مصاف عبدالله توپراک از ترکیه می رود و در صورت پیروزی مقابل این کشتی گیر با برنده دیدار دنیس مرتل از چک مبارزه خواهد کرد. جمهوری و سرگئی کوتوزوف از روسیه در دور دوم.

در وزن 27 کیلوگرم که 27 نفر حضور دارند، امین کاویانی نژاد در دور نخست به مصاف آردیت نودوی از آلبانی می رود و در صورت شکست این حریف در دور بعد، به مصاف برنده دیدار نیکولوز چیخایدزه از گرجستان و لامجد خواهد رفت. مافی از تونس.

در دسته تا 82 کیلوگرم که 23 شرکت کننده دارد، محمد ناگوسی در دور اول به مصاف روهیت داهیا از هند می رود و در صورت شکست در دور دوم کشتی گیر با برنده نبرد بین اگزوس موکوبو از نروژ و نروژ مبارزه می کند. کارلو کودریچ از کرواسی

در وزن 87 کیلوگرم که 22 نفر حضور دارند، ناصر علیزاده در دور اول با الکساندر کوماروف از روسیه مبارزه می کند و در صورت شکست این حریف در دور دوم، به مصاف برنده مبارزه کومار سونیل از هند و فیلیپ سامتکو می رود. از کرواسی

در وزن 97 کیلوگرم که 25 نفر حضور دارند، مرتضی الکوسی در دور اول به مصاف مارکوس رینگر از اتریش می رود و در صورت پیروزی در این مسابقه در دور بعد، به مصاف برنده دیدار الکساندر سیموویچ از صربستان خواهد رفت. دامیان وان از سوئیس.

در وزن 130 کیلوگرم با 19 شرکت کننده، امین میرزازاده در دور اول با نیکولا میلاتوویچ از نروژ مبارزه می کند و در صورت شکست در دور دوم، با برنده دیدار میخائیل لاپیتوف از روسیه و نیکلاس نتونیاس از یونان مبارزه می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید