شمشیربازی قهرمانی نوجوانان جهان قرعه کشی مسابقات انجام شد/ شمشیربازان ایرانی حریفان خود را شناختند


ساعت: 21:25
تاریخ انتشار: 05/02/1401
کد خبر: 1885220

با برگزاری قرعه کشی رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان ایتالیا، کشتی گیران ایرانی رقبای خود را شناختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، قرعه کشی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان برگزار شد. بر اساس برنامه فردا کشتی گیران در اوزان 5 کیلوگرم اوزان 48، 55، 65، 80 و 110 کیلوگرم در روز نخست این رقابت ها روی تشک حاضر می شوند.

نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 45 کیلوگرم پیام احمدی در دور نخست باید با پاتل از هند مبارزه کند. در صورت پیروزی در این دیدار در دور دوم به مصاف کشتی گیر قرقیزستانی می رود. 14 نفر در آن وزن وزن کردند.

در وزن 48 کیلوگرم علی احمدی وفا در دور نخست به مصاف گالستیان از ارمنستان می رود و در صورت پیروزی به مصاف برنده استونی و قزاقستان می رود. در این وزن 14 نفر حضور دارند.

در وزن 51 کیلوگرم محمد گلامی در دور نخست باید با بکیموف از قزاقستان مسابقه دهد. 21 نفر در آن وزن وزن کردند.

در وزن 55 کیلوگرم محمد کمالی در دور نخست به مصاف چوبنکو از اوکراین می رود. در صورت پیروزی در دور دوم به مصاف سورمانیدزه از گرجستان می رود. 19 نفر در آن وزن وزن کردند.

در وزن 60 کیلوگرم ابوالفضل میرشکار باید در دور نخست به مصاف ویسوکسانسی از لهستان برود. در صورت پیروزی حریفش مامالادزه از گرجستان خواهد بود. 25 نفر در آن وزن وزن کردند.

اهورا بویری ایران در وزن 65 کیلوگرم به مصاف عبدیخادیر از قزاقستان می رود. در صورت پیروزی در دور بعد با برنده ازبکستان و مولداوی روبرو خواهد شد. 28 نفر در آن وزن وزن کردند.

در وزن 71 کیلوگرم محمد مرادی در دور نخست به مصاف واردارسیان از ارمنستان می رود. او در دور دوم با لنون از فنلاند رقابت خواهد کرد. در این وزن آنها 23 کیلوگرم وزن داشتند.

در وزن 80 کیلوگرم رضا آذر با کایانن از فنلاند رقابت می کند. در صورت پیروزی در دور دوم به مصاف استونی خواهند رفت. 26 نفر در آن وزن وزن کردند.

در 92 کیلوگرم حمیدرضا کشتکار با گوول از ترکیه مبارزه می کند. در صورت پیروزی به مرحله یک چهارم نهایی می رود و باید با برنده هند و ژاپن رقابت کند.

در وزن 110 کیلوگرم محمد جهانگیری در دور نخست به مصاف پتروف از بلغارستان می رود و در صورت پیروزی باید به مصاف برنده مجارستان و مصر برود. 17 نفر در این وزن وزن داشتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید