تمرین با قهرمانان المپیک ازبکستان تجربه خوبی برای بوکسورهای ایرانی بود/ مرحله جدید اردوی بوکس از 27 فروردین آغاز می شود.


ساعت: 12:37
تاریخ انتشار: 1401/01/20
کد خبر: 1820642

نتیجه مسابقات قهرمانی کشور انتخاب دو تیم برای حضور در مسابقات آتی است

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: در این اردو بالغ بر 50 بوکسور ازبکستانی که جزو بهترین های کشور هستند حضور داشتند. تمرینات مشترکی که پشت سر گذاشتیم بسیار مفید بود و تیم ملی کشورمان نتایج خوبی کسب کرد. تجربیات. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، تیم ملی بوکس که خود را برای مسابقات امسال آماده می کند، 21 فروردین ماه برای تمرین با بوکسورها وارد ازبکستان شد تا حضوری پررنگ در رقابت های پیش رو داشته باشد.

ملی پوشان بوکس کشورمان فردا (یکشنبه – 31 فروردین) آخرین تمرین خود را با نمایندگان ازبکستان برگزار و سپس به ایران بازخواهند گشت.

علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس کشورمان در خصوص این اردوی آماده سازی گفت: اردوی پرباری نسبت به اردوی قبلی در ارمنستان داشتیم که در دوره قبل با افراد باتجربه حضور داشتیم اما در این دوره 6 باتجربه داشتیم. بوکسورها و 6 نفر دیگر برای اولین بار به خارج از کشور سفر کردند و دیگر ملی پوش کشورمان مهدی سرباز نیز در مسابقات محدودی شرکت می کند.

وی افزود: در آخرین اردوی ازبکستان تعدادی از شهروندان این کشور پس از 4 روز تمرین همراه ما راهی روسیه شدند. در این مدت تعدادی از ازبک ها در رومانی به رقابت پرداختند اما برخی دیگر از جمله دو قهرمان المپیک ریو با تیم ایران تمرین کردند.

وی افزود: در دوره قبل برخی از بوکسورها حضور نداشتند اما بیش از 50 بوکسور ازبکستانی که جزو بهترین های کشور هستند در این اردو حضور داشتند. تیم امید ازبکستان که چند ماه پیش در مسابقات بین المللی این کشور 10 مدال طلا کسب کرد، قهرمانان المپیک ازبکستان نیز حضور داشتند. تمرینات مشترکی که پشت سر گذاشتیم بسیار مفید بود و تیم ملی کشورمان تجربه خوبی کسب کرد.

سرمربی تیم ملی بوکس کشورمان با اشاره به روند تمرینات گفت: در اردو 3 بار با تیم ارمنستان تمرین بوکس داشتیم اما فقط یک بار با تیم اصلی اما در ازبکستان 5 مرحله تمرینی را پشت سر گذاشتیم. بچه ها 4 یا 5 بوکسور ازبک را آموزش داده اند. دو تمرین دیگر نیز به صورت مسابقه ای برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: ما تمام تلاش خود را برای تمرین بوکسورهای ایرانی با این نفرات انجام دادیم. بچهآنها در این اردو از نظر روحی و روانی پیشرفت کردند و بدون شک تجربه به دست آمده در این تمرینات به بوکسورهای کشورمان برای ادامه راه کمک می کند.

استکی ادامه داد: پس از بازگشت به ایران برای تیم ملی 5 روز استراحت خواهیم کرد و مرحله جدید تمرینات از 27 فروردین به مدت 2 هفته پیگیری می شود.بودن.

سرمربی تیم ملی بوکس در پایان گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده در صورت عدم وجود مشکل مسابقات قهرمانی کشور را در تاریخ 20 اردیبهشت ماه برگزار خواهیم کرد که نتیجه آن انتخابی دو تیم به برای حضور در بازی های آسیایی و کشورهای اسلامی در رویدادهای آتی شرکت کنید.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید