حضور پررنگ نسل انقلاب در راهپیمایی امروز، خواب دشمنان را بیش از پیش آشفته کرده است/ قوه قضائیه باید پاسخ قاطعانه به ماموران گستاخ بدهد.


ساعت: 16:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۳
کد خبر: 1908398

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور با بیان اینکه در حوزه امنیتی از هیچکس کینه ای نداریم، گفت: امنیت خط قرمز ماست و ملت شریف ایران در این عرصه استوار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گفته سردار محمد کرمی فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در گفت و گو با عصرهامون ضمن محکومیت شهادت امام جماعت شب گذشته مسجد مولایی متقیان (ع) زاهدان، اظهار داشت: 13 آبان ماه سال 1390 به شهادت رسیدند. وی گفت: استکبار جهانی تحت رهبری آمریکا و صهیونیسم در تلاش است تا بتواند در کشورهای اسلامی و بین مسلمانان تفرقه و اختلاف ایجاد کند.


امنیت خط قرمز ماست

وی با بیان اینکه کشته شدن آخوند سجاد شهرکی که روحانی پرکار، مقتدر، متدین و انقلابی بود، مورد ظلم آمریکا و اسرائیل قرار گرفت و افزود: به خواست خدا مردم عزیز ایران در عرصه و میدانی مقتدر هستند. تمام نقشه های استکبار جهان را نابود خواهد کرد..

سردار کرمی در خصوص مماشات با رفتار داعش تصریح کرد: صبر نیروهای انقلابی و ملت عزیزمان محدود است. استکبار باید بداند که ملت ایران در میدان قدرتمند و مستحکم است و با همه تلاش خود هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و با هوشیاری ملت ایران نقشه‌هایشان خنثی می‌شود.

جمهوری اسلامی در عرصه امنیت در جایگاه دوم قرار ندارد

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور گفت: پیام راهپیمایی امروز به مستکبران و تفاله های آمریکا و صهیونیسم این است که ملت ایران همواره در میدان و جبهه حق و جبهه حق و حقیقت پیشروی می کند. دروغ راه به جایی نمی برد، زیرا ملت ایران با خدای متعال وصل است و از هیچ قدرتی نمی ترسد.

متخلفان به اشد مجازات خواهند رسید


سردار احمد شفایی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در گفت و گو با عصرهامون ضمن محکومیت شهادت امام جماعت شب گذشته مسجد مولایی متقیان (ع) زاهدان گفت: این اقدامات لطمه ای به وحدت امت اسلامی وارد نمی کند، چرا که همه مردم عزیز ایران اعم از شیعیان بصیر و همه اهل سنت وفادار می دانند که این کارها از اقدامات دشمن است.

وی با بیان اینکه عده ای به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه هستند، تصریح کرد: نیروهای امنیتی به اندازه کافی با اغتشاش گران آرام شده اند. اگر کسی قصد آسیب رساندن به امنیت کشور را داشته باشد، با تمام قوا با آن برخورد خواهیم کرد.»

حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان نشان از اتحاد و انسجام ملت ایران است.

سردار شفاهی با بیان اینکه قوه قضاییه به شدت بر کار خود نظارت دارد، گفت: منتظر نتیجه هستیم تا مردم عزیز ایران ببینند دستگاه قضایی ما انقلابی عمل می کند.

فرمانده ارتش سیستان و بلوچستان سلمان گفت: حضور مردم ایران در راهپیمایی 13 آبان نشانه وحدت، وفاق و انسجام مردم عزیز ایران اسلامی است و پاسخی قاطع به همه کسانی است که این راهپیمایی را انجام می دهند. نمی خواهیم شاهد این وحدت ما باشیم.

حضور پررنگ نسل انقلاب در راهپیمایی امروز بیش از پیش آرزوهای دشمنان را برهم زد

استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه راهپیمایی 22 آبان در گفت و گو با عصرهامون با بیان اینکه حضور نسل انقلاب در راهپیمایی امروز آرزوی دشمنان را بیش از پیش آشفته کرده است، گفت: بصیرت علمای شیعه و سنی سیستان و بلوچستان از ایجاد شکاف بین فضای هماهنگ و یکپارچه استان جلوگیری کردند.


حسین مدرس هیبانی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به راهپیمایی قوی و منسجم امروز گفت: راهپیمایی 22 آبان امروز در سیستان و بلوچستان که نمایش صلابت، وحدت و انسجام در پایتخت وحدت اسلامی بود، نشان داد که تلاش های مذبوحانه دشمن به جایی نمی رسد.



دشمن به دنبال ایجاد فضای دوقطبی در روستاها است

وی ادامه داد: راهپیمایی امروز 22 آبان در کشور با حضور نسل جدیدی که تربیت شده نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و نه تنها انقلاب را از نزدیک دیده اند، بلکه فضای جنگ را نیز درک کرده اند، بسیار قوی تر است. سخت‌تر، تقواتر و با دیدگاه‌ها و اعتقادات بسیار قوی‌تر در شناسایی دشمن، نشانه این است که این نسل آینده‌ساز ایران است و خواب‌های دشمنان نظام را برهم می‌زند.


استاندار سیستان و بلوچستان افزود: این نسل نسلی است که حضرت آقا به آن تکیه کردند و نسلی است که مسیر کمال و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی را در عرصه های مختلف جهان به منصه ظهور خواهد رساند.


وی با بیان اینکه اقدامات دشمن در طرح مسائل تفرقه افکنانه و حاشیه ای تنها منجر به ایجاد فضای اغتشاش در جهت آسیب رساندن به جامعه می شود، تصریح کرد: کشته شدن ناجوانمردانه امام جماعت مسجد مولای متقیان (ع) زاهدان از جمله این اقدامات است. ایجاد تفرقه و فضای دوقطبی در استان ممکن است به اهداف شوم و کثیف خود برسد، اما خوشبختانه مردم ما آگاه و هوشیار هستند و بزرگان مورد اعتماد، علما و روحانیون شیعه و سنی این اقدام را محکوم کرده اند.

قوه قضائیه با شورشیان برخورد خواهد کرد


مدرس حیبنی همچنین با بیان اینکه مولوی عبدالحمید امام اهل سنت زاهدان نیز این اقدام شنیع را محکوم کرد، خاطرنشان کرد: این فضای رعب و وحشت به نفع هیچکس نیست. همه اقوام شیعه و سنی ما در کنار هم زندگی می کنند و افرادی که فکر می کنند با این کار می توانند بین فضای منسجم و یکپارچه در جامعه فاصله ایجاد کنند، نقشه های خود را به گور می برند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همه رهبران کشور به یک زبان اعلام کرده اند که اعتراضات اگر در قالب مطالبات مردمی و مسالمت آمیز برگزار شود قابل قبول است اما نظام تحمل افرادی را که در مطالبات مردمی موج سواری می کنند و فشار می آورند را نخواهد داشت. اعتراض به خشونت مقامات با آنها برخورد خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه این افراد با منابع مالی دشمن حمایت می شوند، افزود: دستگاه قضایی، ارکان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی با هماهنگی سایر قوا با این معاندین که تظاهرات مسالمت آمیز نیستند برخورد و تلاش می کنند. برای کشتن و حذف عناصر انقلابی و مذهبی در کشور با قدرت برخورد خواهند کرد.

دستگاه قضایی باید همانند سپاه پاسداران به مستکبرین پاسخ محکمی بدهد

حبیب الله دهمرده نماینده مردم سیستان در شورای اسلامی در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در زاهدان ضمن قدردانی از حضور پرشور و پایدار مردم در این راهپیمایی گفت: حضور به موقع مردم شریف و بزرگوار. استان در صحنه های مختلف انقلاب همواره این حضور ستودنی است. این پاسخ قاطعانه آمریکا، اسرائیل و آل سعود بود که برای اتحاد مردم این استان بی تاب هستند.

وی با بیان اینکه دشمن از حضور یکپارچه ملت ایران در راهپیمایی های مختلف هراس دارد، تصریح کرد: بزرگترین نگرانی و هراس دشمنان انقلاب، حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی هاست، لذا تلاش می کنند تا این راهپیمایی را با اقدامات کورکورانه کاهش دهید. هوشیاری مردم ایران، نقشه هایشان همیشه شکست خورده است.

حضور مردم در راهپیمایی 22 آبان ستودنی است

دهمرده ضمن محکومیت کشته شدن امام جماعت مسجد مولای متقیان(ع) زاهدان خاطرنشان کرد: این اقدامات کور به شدت محکوم است و قطعا پاسخ دشمنان حضور پر رنگ مردم در راهپیمایی ها و رویدادهای انقلابی است.

نماینده مردم سیستان در شورای اسلامی با اشاره به پاسخ قاطع سپاه به آمریکا، گفت: قوه قضائیه باید بر اساس وظایف خود با عوامل شرور و مستکبر برخورد قاطع داشته باشد و مانند سپاه به دشمنان درسی بدهد که هرگز نخواهند کرد. من فراموش نخواهد کرد.”

حضور گسترده مردم در صحنه های انقلاب پاسخ محکمی به دشمنان است

حجت الاسلام والمسلمین محیبی از روحانیون زاهدان در حاشیه این راهپیمایی در گفتگو با خبرنگار #عصرهامون ضمن محکومیت شهادت روحانی شهید سجاد شهرکی در زاهدان گفت: مطالبه ما از حراست. و نیروهای قضایی برای تعقیب و دستگیری عاملان این جنایت هستند.

وی با بیان اینکه دشمن قصد دارد با این کشتارها وحدت، اتحاد و انسجام مردم را خدشه دار کند، تصریح کرد: هوشیاری ملت ایران و حضور به موقع در صحنه های انقلاب مانع از نفوذ دشمنان نظام به صفوف آنان می شود. آنها به تنهایی می رسند

دستگاه قضایی باید پیگیر دستگیری عاملان شهادت روحانی شهید باشد

این روحانی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 آبان تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری این راهپیمایی ها و حضور باشکوه مردم در این صحنه ها پاسخی قاطع به استکبار و نفاق مردم است. از توطئه های آنها نمی ترسند و همانطور که همیشه در صحنه حضور دارند.

22 آبان دومین انقلاب ملت ایران است

رحمدل بامری معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه راهپیمایی 22 آبان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه 22 آبان انقلاب دوم است، گفت: 22 آبان، سومین واقعه تاریخی تبعید امام (ره)، شهادت جمعی از دانش آموزان توسط رژیم سفاک پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانش آموزان و دانشجویان رخ داد که این روز به نام روز انقلاب دوم به دلیل عظمت این روز امام (ره).

وی 22 آبان را روز مقاومت، استکبار ستیزی، استکبار ستیزی و روز خروج نهایی آمریکا و نمایندگان استکبار از سرزمین ایران اسلامی اعلام کرد. و انقلاب و ایران مقتدر به صحنه آمد، وظیفه همه ماست که با حضور و اعلام برائت و پایداری، اتحاد و همبستگی خود را به نمایش بگذاریم و به دستورات مقام معظم رهبری، وحدت، همدلی، عمل کنیم. همگامی و رفاقت در دوره کنونی و از این زمان. نورانی را به خوبی حفظ و حراست کنید و ضربه محکمی به دهان استکبار و استکبار جهانی بزنید.

بامری با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب آرزوهای خود را به گور خواهند برد، تصریح کرد: دشمنان باید بدانند که سرزمین ایران اسلامی مردان و زنان غیوری دارد که همیشه پای انقلاب ایستاده و یک قدم از ارزش ها فاصله دارند. و آرمان های نظام اسلامی و قدرت معظم ولایت تا پیروزی نهایی و تسلیم این انقلاب نمی نشینند، بلکه ایستاده اند و خواهند ایستاد.

کشتن فرزندان انقلاب فقط ملت ایران را بیدارتر می کند

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به سخنان امام (ره) مبنی بر کشتن ما ملت ما بیدارتر می شود و کشته شدن امام جماعت مسجد مولای متقیان (ع) خاطرنشان کرد: اینگونه کشتارهای کور و این اقدامات مذبوحانه دشمن قطعا راه به جایی نخواهد برد زیرا ملت و مردم بیدار خواهند شد و خون شهدا این راه را تقویت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این گونه کشتارها مردم را برای ادامه این راه انقلابی مصمم تر می کند، افزود: این اقدامات باعث رسوایی بیشتر دشمن می شود چرا که اگر شجاعت، شهامت و قدرت ایستادگی در مقابل ایرانی را داشته باشند. ملت چون خفاش در کمین شب می شوند تا فرزندان این ملت را در قلعه مساجد و علم و خدمت عذاب دهند.

بامری افزود: دشمنان انقلاب هرگز به آرزوی خود نخواهند رسید و این ملت بیدارتر خواهند بود و انتقام خون این شهید و همه شهدا به دستان مقتدر رزمندگان اسلام گرفته خواهد شد و دستگاه قضایی قطعاً قاطعانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید