دشمنان در صدد حمله به انقلاب اسلامی هستند/ قوه قضائیه باید قاطعانه با متخلفان برخورد کند


ساعت: 11:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۶
کد خبر: 1918278

کارشناس ارشد مسائل بین الملل گفت: دشمنان درصدد تعرض به انقلاب اسلامی هستند و در این شرایط لازم است با هر فرد یا کشوری که بخواهد امنیت ایران اسلامی را تهدید کند قاطعانه برخورد شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ایلام بیدار، «قدرت الله نیاصدق» مدرس دانشگاه و کارشناس ارشد مسائل بین الملل در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: در شرایط امروز همه جبهه های استکبار دور هم جمع شده اند تا بتوانند بلاتکلیفی را برای اسلام بیاورند. ایران و بنابراین همه از فضای مجازی و واقعی با جنگ ترکیبی بهره بردند.

وی افزود: در شرایط کنونی دروغ در جامعه بسیار زیاد شده است و با روش های رسانه ای هر واقعیتی برعکس ساخته می شود و حتی از کسانی که امنیت مردم را به خطر انداخته اند حمایت می شود.

این استاد دانشگاه همچنین گفت: در شرایطی که شورش ها وحشیانه از سوی دیگر کشورها حتی با وحشیانه ترین روش ها سرکوب می شود، متاسفانه در ایران شورشیان توسط دشمنان خارجی و عناصر فریب خورده داخلی حمایت می شوند.

این کارشناس ارشد مسائل بین الملل گفت: قوه قضائیه باید قاطعانه و بدون فشار رسانه ای برای برخورد با اغتشاشگران و معاندین اقدام کند و اگر حکم نظامی دارد باید به اعدام محکوم شود زیرا امنیت مردم در جمهوری اسلامی شوخی نیست. با هر کسی یا هر کشوری هر حمله ای بی پاسخ نخواهد ماند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید