هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال با باندها و گانگسترها برخورد می کند

هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال با باندها و گانگسترها برخورد می کند

مسعود اقبالی با بیان اینکه فدراسیون فوتبال مشکلات زیادی دارد، گفت: از سال گذشته که اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به دلیل مشکلات مالی برکناری عزیزی هادم را برعهده گرفتند و در نهایت به عدم حضور فدراسیون رای دادند، هنوز مشکلات زیادی وجود دارد. فوتبال ایران وجود دارد.

وی ادامه داد: پس از جنجال های مختلف در فدراسیون فوتبال، همچنان مشکلات مالی وجود دارد و این گونه مسائل هنوز حل نشده است. حتی این تضادهای فکری بعد از رفتن عزیزی هادم در کمیسیون های مختلف فدراسیون فوتبال مانند داوری، انضباط، اخلاق و… وجود دارد.

پیشکسوت تیم فوتبال ایران با بیان اینکه اختلاف بر سر سپرده فیفا در فدراسیون است، گفت: زمانی که تیم ملی فوتبال ایران به دلیل بلوکه شدن منابع مالی ایران به دلیل تحریم ها به جام جهانی رسید، 400 میلیارد تن از پول ما در فیفا باقی ماند. ادامه بحث فدراسیون فوتبال در مورد وجوه بلوکه شده همچنین عدم حمایت مالی در این مجموعه، وضعیت فدراسیون فوتبال را خوب نیست. مجیدی می گوید مشکلات مالی زیادی دارند اما دبیر فدراسیون همچنان درباره دیدارهای تدارکاتی با برزیل و آرژانتین صحبت می کند.

وی افزود: در تضاد فکری دیگری که در فدراسیون فوتبال وجود دارد، رئیس فدراسیون بلد نیست بازی های تدارکاتی را با تیم های بزرگ انجام دهد. در غیاب جامعه روشنفکری و تضادهای دیگری که شاهد آن هستیم، اعضای هیئت مدیره فدراسیون فوتبال نیز به باندبازی و باندبازی مشغول هستند.

اقبالی درباره تدارک دیدارهای تیم ملی فوتبال برای حضور قدرتمند در جام جهانی 2022 قطر توضیح داد: برای انجام بازی های تدارکاتی با تیم های بزرگی مانند برزیل و آرژانتین هزینه زیادی نیاز است و رئیس فدراسیون فوتبال. گفت پولی در فدراسیون نیست. اگر در فوتبال دنیا مثل نیوزلند با تیم های کوچک و گمنام بازی کنیم، هیچ ارزش و شایستگی برای بازیکنان و کادر فنی ندارد که برای تیم ملی خوب عمل کنند. تا شروع جام جهانی 2 همه بازیکنان را در ستاد فنی در اختیار خواهیم داشت. به نظر می رسد کارکنان فدراسیون فوتبال با شعار و وعده و وعید در تلاش هستند تا چند ماه مانده به جام جهانی را به پایان برسانند.

کارشناس فوتبال ایران با تاکید بر قدرت و کیفیت تیم های حاضر در گروه B جام جهانی 2022 قطر خاطرنشان کرد: در جام جهانی بازی های سختی با تیم های انگلیس و آمریکا داریم. انگلیس که الان تیم اول دنیاست. آمریکا دیگر تیم جام جهانی 1998 نیست و قطعا بازی راحتی با این دو تیم نخواهیم داشت. رسیدن به جام جهانی برای هر یک از سه تیم حاضر در پلی آف اروپا (ولز، اسکاتلند و اوکراین) آسان نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید