هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال شجاعانه در مقابل یک انحراف ایستاد / رئیس سابق فوتبال به هیچکس پاسخگو نبود!


ساعت: 11:53
تاریخ انتشار: 1401/01/17
کد خبر: 1820000

اتفاقات تلخ دیدار ایران و لبنان نتیجه سهل انگاری بود.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: فوتبال رئیسی داشت که به هیچکس اعم از جامعه فوتبال، هیئت و حتی وزیر ورزش پاسخگو نبود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ محمدمهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که در خصوص اتفاقات بازی تیم ملی ایران و لبنان بحث و تبادل نظر شد، اظهار داشت: این تصمیم جسورانه هیئت رئیسه فدراسیون را تحت الشعاع قرار داد. این موضوع را بدون توجه به حواشی باید منطقی ارزیابی کرد تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

وی در ادامه کمیته فرهنگی مجلس را خانه ورزش دانست و گفت: هدف ما حمایت و تقویت ورزش و فدراسیون ها از جمله فدراسیون فوتبال است. شیرینی دو اتفاق بزرگ را در این زمان نباید از دست بدهیم. اول صعود قدرتمند تیم ملی به جام جهانی که بسیار ارزشمند بود و دوم تصمیم جسورانه هیات مدیره فدراسیون فوتبال که با انحراف مواجه بود.

فروردین درباره برکناری موقت شهاب الدین عزیزی کارمند رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فوتبال رئیسی داشت که به هیچکس از جمله جامعه فوتبال، هیئت و حتی وزیر ورزش پاسخگو نبود. هیئت در این زمینه کار بزرگی انجام داده است که نباید فراموش شود.

نماینده خانه ملت ها در پایان گفت: اگر در دیدار ایران و لبنان قصور یا سهل انگاری وجود دارد باید توجه شود و حتی عذرخواهی و دلجویی کرد. همچنین باید برنامه ریزی کنیم تا شاهد تکرار چنین اتفاقاتی نباشیم و برای کشور هزینه ایجاد کنیم. دفاع از عزت و کرامت زن در ایران اسلامی بدون شک وظیفه همه ماست که باید در همه عرصه ها مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید