نشست اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مشهد / دیدار با خانواده شهید شوشتری / برگزاری جلسه هیئت رئیسه خراسان رضوی با حضور ماجدی


ساعت: 17:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۰
کد خبر: 1814704

جلسه اعضای هیات رئیسه فدراسیون پس از جلسه هیات فوتبال خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در این جلسه اعضای هیات مدیره در خصوص آخرین تحولات و فعالیت های فدراسیون، قرارداد مربیان تیم های ملی، برنامه تدارکاتی تیم ملی و دو دیدار آینده مقابل جنوب بحث و تبادل نظر کردند. . کره و لبنان سال بعد به سئول سفر کردند و آخرین دیدار مرحله انتخابی را در مشهد مقدس برگزار کردند و در این زمینه تصمیمات لازم اتخاذ شد.


* دیدار رئیس و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون با خانواده شهید والامقام شوشتری

رئیس و دو تن از اعضای هیئت مدیره فدراسیون فوتبال امروز با خانواده شهید والامقام شوشتری دیدار کردند.

میرشاد ماجدی رئیس فدراسیون به همراه احسان اصولی و مهرداد سراج دو تن از اعضای هیئت رئیسه امروز با حضور در منزل سردار شهید شوشتری جانشین فرمانده سپاه و نیروی زمینی با اعضای خانواده شهید دیدار کردند. انقلاب

مجیدی با اشاره به مقام والای شهید شوشتری گفت: یاد و خاطره شهدای گرانقدر همیشه زنده خواهد بود و ادای احترام به این بزرگواران مایه خیر و برکت برای همه عرصه های زندگی به ویژه جامعه ورزش است. خوشحالیم که پس از زیارت آستانه، حضرت امام رضا (ع) این افتخار را دارند که در جمع اعضای افتخارآمیز خانواده شهید شوشتری باشند و امیدواریم پیرو راستین راه مقدس شهدا و قهرمانان بزرگ اسلام باشیم. ایران.


7593dc01 7b1f 415a a7af 8f90c4911a2a خبر خاکستری


* برگزاری جلسه باشگاه خراسان رضوی با حضور رئیس فدراسیون فوتبال

مجمع عمومی استانداری خراسان رضوی با حضور رئیس و عضو هیئت مدیره فدراسیون فوتبال برگزار شد.

جلسه عمومی هیئت فوتبال خراسان رضوی با حضور میرشاد ماجدی رئیس فدراسیون فوتبال، احسان اصولی عضو هیئت رئیسه فدراسیون و رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی، روسای هیئت های فوتبال شهرستان ها و سایر اعضای هتل برگزار شد. پردیسان در مشهد.

در این مجمع روسای هیئت های فوتبال شهرستان ها به بیان دیدگاه های خود در خصوص مسائل و مشکلات موجود پرداختند.

صورت های مالی هیئت فوتبال استان خراسان رضوی نیز به تصویب اعضای مجمع رسید.

در این جلسه که با حضور 43 نفر از 47 عضو هیئت فوتبال خراسان رضوی برگزار شد، ابوالفضل کریمیان با 42 رای به عنوان نایب رئیس اول، فاطمه شریف با 40 رای به عنوان نایب رئیس بانوان و ابوالفضل شاهچراگی با 28 رای به عنوان نایب رئیس انتخاب شدند. به عنوان نماینده هیئت فوتبال شهرستان و محمد جهانی فر با 32 رای به عنوان نماینده باشگاه انتخاب شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید