برگزاری جلسه هیئت رئیسه فدراسیون ورزش ناشنوایان

ساعت: 13:16
تاریخ انتشار: 1400/09/24
کد خبر: 1792408

جلسه هیأت مدیره SF ناشنوایان با حضور رئیس فدراسیون و اعضای هیئت برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جلسه هیات مدیره این فدراسیون بعدازظهر امروز با حضور اعضای بانک شهر برگزار شد و حاضران در این جلسه به بررسی مسائل روز فدراسیون پرداختند.

در این جلسه رئیس فدراسیون تیشه گران گزارشی از فعالیت های انجام شده در شش ماهه نخست سال جاری، آغاز اردوی بازی های المپیک 2021 و نتایج تیم های اعزامی والیبال ساحلی، دو و میدانی، والیبال و جودو.

رئیس فدراسیون ورزش ناشنوایان با قدردانی از تشکل های تکواندو و کاراته برای میزبانی مسابقات قهرمانی ناشنوایان جهان در سال 2021 در تهران و میزبانی تیم های ملی کشورمان ابراز امیدواری کرد که موفقیت کاروان ورزشی ناشنوایان در بازی های المپیک برزیل در سال 2021 به دست آید. ادامه دارد.

تیشه گران گفت: تقویم مسابقات جهانی 2022 نیز اعلام شده است و ما درخواست کرده ایم که مسابقات جهانی دو و میدانی 2022 میزبان مذاکراتی باشد که با برخی مسئولان در کنگره سالانه ناشنوایان در سوئیس داشتیم.

ادامه در این جلسه دستورالعمل کمیته داوران و مربیان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و آیین نامه پرداخت حق الزحمه داوران، مربیان و مسابقات بررسی و به تصویب اعضای هیات مدیره رسید.

در این جلسه محمد پرگر رئیس کنفدراسیون ورزش ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه، فرشادان و احمدی (رئیس)، مهدی نصیبی (دبیر)، مسعود فراهانی (نایب رئیس)، زهرا داودی (نایب رئیس بانوان) )، فیرو حرم)))، امید ساعدی (کارشناس ورزش)، مالک ساعدی (بازرس) و حسین پور (مشاور فدراسیون).

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید