جلسه هیئت رئیسه فدراسیون تیراندازی برگزار شد


ساعت: 18:26
تاریخ انتشار: 06/07/1401
کد خبر: 1893651

جلسه هیئت مدیره فدراسیون تیراندازی در ساختمان فدراسیون برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، جلسه هیئت رئیسه فدراسیون تیراندازی به ریاست مرتضی قربانی رئیس فدراسیون و با حضور اعضای هیئت رئیسه برگزار شد.

در این جلسه قوانین و مقررات عوامل اجرایی اعم از داوران و مدرسان دوره های مربیگری و داوری و همچنین امور جاری فدراسیون مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دستورالعملی در خصوص پرداخت کمک هزینه تمرینی به قهرمانان و متسابقان کشوری نیز به تصویب اعضای هیات مدیره رسید.

لازم به ذکر است در این جلسه تصمیماتی در خصوص اصلاح روند توزیع مهمات و سلاح های هوانوردی به باشگاه ها و تیم های استانی اتخاذ شد و ساختار تشکیلاتی کمیته های تحت پوشش فدراسیون مورد بحث و بررسی قرار گرفت و این موارد مقرر شد تا در جلسه بعدی نهایی شود.

در پایان این دوره، کبری گیاهی به عنوان نایب رئیس دوم فدراسیون و سالار محمدنیا به عنوان نماینده هیئت ها در هیات رئیسه که با تایید وزیر ورزش همراه بود، از سوی رئیس افتخاری فدراسیون اعطا شد. همچنین الهه احمدی که پیش از این به عنوان کارشناس بازیگری انتخاب شده بود، حکم خود را دریافت کرد.

لازم به ذکر است در این دیدار مرتضی قربانی، کبری گیاهی، مهدی مبینی و محمد پاشا رئیس، نایب رئیس، دبیر و خزانه دار فدراسیون، علیرضا باقری بازرس فدراسیون و سالار محمدنیا، ابراهیم بهداری و الهه احمدی به عنوان اعضای هیئت مدیره در این جلسه حضور داشتند

دیدگاهتان را بنویسید