برگزاری نشست اعضای هیئت مدیره فدراسیون فوتبال با روسای شوراهای مناطق؛


زمان: 19:19
تاریخ انتشار: 14/09/12
کد خبر: 1812165

اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در نشستی با روسای هیات های مناطق به تبادل نظر پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اعضای هیات رئیسه و روسای هیات های فوتبال در این نشست صمیمانه آخرین شرایط فدراسیون، مسائل مربوط به اساسنامه، تعاملات و همکاری های فدراسیون را مورد بررسی قرار دادند. و استان ها

سید میرشاد مجیدی رئیس فدراسیون در بخش پایانی این نشست با تقدیر از حضور روسای هیئت ها در این سمپوزیوم گفت: هر تصمیمی که هیئت مدیره اتخاذ کند هدف و فلسفه دیگری جز حفظ منافع فوتبال ندارد و ما به عنوان اعضای مجمع از حق قانونی شما برای استناد به اساسنامه فدراسیون برای تعیین بهترین ها برای فوتبال کشور استفاده می کنیم. .

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در این سمت برای خدمت به جامعه فوتبال و اعضای مجمع حضور دارم و خود را موظف به پاسخگویی می دانم و سعی می کنم به صورت کاملا شفاف و مطابق با قوانین، فعالیت های فدراسیون را رصد کنم. منافع فوتبال کشور.» گفته می شود شوراهای استان و همه اعضای مجمع در این راستا به هیئت رئیسه کمک خواهند کرد تا بتوانیم به فوتبال کشور کمک کنیم.

روسای هیات های فوتبال استان ها نیز بر لزوم همفکری در موضوعات و موضوعات مهم مربوط به فدراسیون فوتبال تاکید و از برگزاری این جلسه تشکر کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید