برگزاری مجمع عمومی فدراسیون جودو با تعیین 3 نفر از اعضای هیئت مدیره این فدراسیون


ساعت: 13:43
تاریخ انتشار: 1301/04/29
کد خبر: 1884432

مجمع عمومی و سالانه فدراسیون جودو به ریاست معاون وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجمع عمومی و سالانه فدراسیون جودو صبح امروز (چهارشنبه) در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.

محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، فضللا باقرزاده نایب رئیس کمیته ملی المپیک، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو، آرش فرهادیان رئیس دفتر در این جلسه امور مشترک فدراسیون ها در وزارت ورزش و سایر اعضای مجمع نیز حضور داشتند.

در این جلسه انتخابات به نمایندگی از سه نفر از اعضای هیات مدیره برگزار شد و بر این اساس تکتم بیدل با 34 رای به عنوان کارشناس بانوان، شاهین امیر عظیمی با 32 رای به عنوان نماینده باشگاه و عباس سلاقی با 23 رای به عنوان کارشناس بانوان انتخاب شدند. نماینده هیئت های استانی.شد

پولادگر در نشست فدراسیون جودو نیز اظهار داشت: قدرت خدا را به همه اعضای جلسه می گویم. در مورد بدهی مالیاتی، اتفاق عجیب و بی رحمانه ای برای فدرال رزرو رخ داد. هیچ وقت جوابی پیدا نکردم که چرا سال ها ساکت بود و ناگهان وارد شد. سال هاست که جلسات سالانه برگزار می شود و مشخص نیست چرا در سال های اخیر به این موضوع رسیدگی نشده است. فدراسیون ها از پرداخت مالیات معاف هستند اما این بحثی است که فدراسیون ها با آن مواجه هستند.

وی در ادامه توضیح داد: البته مالیات فدراسیون جودو نسبت به سایر فدراسیون ها پایین است و باید شرایطی فراهم شود تا با انجام کارها و رایزنی های مربوطه، انشالله در جلسه بعدی در این خصوص بحثی صورت نگیرد. . به نظر من جودوی ایران توانایی مدال آوری در المپیک را دارد و این حق جودوی ایران نیست. این رشته در المپیک سیدنی در آستانه کسب مدال بود.

معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه جودو بدشانس بود، گفت: این رشته رزمی و باستانی شایسته مدال گرفتن در بزرگترین رویداد ورزشی جهان یعنی المپیک است و باید تلاش شود تا در المپیک پیش رو این اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید