فشار گسترده فدراسیون فوتبال علیه اعضای مجمع/ دلیل دعوت از یک فرد بدون سمت در فوتبال در مجمع عمومی چیست؟!


ساعت: 14:27
تاریخ انتشار: 14/05/01
کد خبر: 1841735

راهبردهایی برای جلوگیری از دستور حذف ارکان فدراسیون؛

در حالی که تنها چند روز تا تشکیل مجمع عمومی فدراسیون فوتبال باقی مانده، فشارها از سوی فدراسیون برای دعوت از اعضای غیر مرتبط با فوتبال به این جلسه تشدید شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تا اینکه جلسه دیروز هیات مدیره فدراسیون فوتبال به دلیل عدم حضور دو نفر از اعضا به رسمیت شناخته نشد و امروز نیز به دلیل مغایرت با متن صریح اساسنامه، جلسه ای تشکیل نشد، اخبار جدیدی از فدراسیون فوتبال در آستانه برگزاری مجمع به گوش رسید. ملاقات مهم.

گفته می شود علت عجله اعضای هیات مدیره در برگزاری جلسه، حذف دستور رسیدگی و حذف حداقل 4 نفر از اعضای هیات مدیره از دستور جلسه مجمع عمومی است. آنها به لغو جلسه اشاره می کنند.

اما این مسائل تمام ماجرا نیست و از امروز فشارهای عجیبی بر اعضای مجمع عمومی فدراسیون به عنوان بالاترین نهاد قانونگذاری در فوتبال ایران آغاز شد تا طی نامه ای از فرد جدیدی به جلسه دعوت شود. این مرد که از درون فدراسیون برای حضور در دهمین نشست چورداد زحمت کشیده است، در چند ماه گذشته پشت اکثر پرونده های فدراسیون بوده است.

دبیرکل فدراسیون فوتبال به عنوان دبیر اجرایی مجمع قطعاً نباید چنین فشارهایی را بپذیرد. به نظر می رسد پس از این جلسه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به احتمال زیاد به مسائل پیرامون این مرد که کارمند وزارت نفت نیز هست و حضورش در فوتبال جایی برای اعراب ندارد، بپردازد.

نكته جالب اينكه سعي شد اين فرد به عنوان مهمان در جلسه حضور داشته باشد تا از رسيدگي به بركناري چند تن از اعضاي هيأت جلوگيري شود. مشخص نیست این مرد چه تاثیری بر ساختار فوتبال ایران دارد که به نظر می رسد توانایی جلوگیری از تخلفات و عدم توانایی اعضای هیئت مدیره در رسیدگی بدون هیچ سمت قانونی را دارد.

شنیده ها حاکی از آن است که مهدی تاج، حیدر بهاروند و علی کفاشیان نیز برای حضور در نشست 19 خرداد در هتل المپیک تهران دعوت شده اند. نایب رئیس غیرقانونی فدراسیون فوتبال و رئیس بی قید و شرط سازمان لیگ در این مجمع چیست؟

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید