دعوت رسمی عزیزی هادم برای مجمع عمومی فدراسیون فوتبال / اعلام رای کمیته اخلاق پس از تعیین تکلیف عزل؟!


ساعت: 08:23
تاریخ انتشار: 1401/02/21
کد خبر: 1837938

اشتباه عجیب در هیئت تنها با 4 امضا.

رئیس برکنار شده فدراسیون فوتبال با دعوت رسمی به کارتابل اجازه حضور در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال را پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ دستور جلسه و اطلاعیه حضور مجمع عمومی فدراسیون فوتبال ظرف بیست و یک روز قبل از برگزاری جلسه شب گذشته برای اعضای مجمع و میهمانان ارسال شد، ضمناً شهاب الدین عزیزی هادم نیز رسماً دعوت شد.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که بر اساس مفاد اساسنامه، گزارش فعالیت ها و صورت های مالی بدون امضای همه اعضای هیات مدیره نمی تواند از امتیاز قانونی برخوردار باشد. از سوی دیگر؛ آخرین جلسات هیات مدیره فدراسیون فوتبال به دلیل حضور برخی از اعضا لغو شده و وضعیت آن اصلا مشخص نیست.

مهمترین دستور جلسه 19 خرداد بررسی برکناری موقت شهاب الدین عزیزی هادم از مجلس خواهد بود که حداقل سه چهارم از 87 رای کل واجدین شرایط در مجمع را می طلبد. با این حال، به نظر می رسد اتفاق عجیبی در حال رخ دادن است.

هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در جلسه 28 بهمن 1400; وی هیچ مدرکی علیه رئیس سابق فدراسیون ارائه نکرد و همین موضوع باعث شد تا عزیزی هادم زودتر از این جلسه خارج شود. گفته می شود از گزارش یکی از کارکنان وزارت نفت برای برکناری رئیس فدراسیون استفاده شده است!

همان گزارش هایی که تنها چهار نفر از اعضای هیئت مدیره را متقاعد به امضا کردند دیگر معتبر نیستند و نقض آشکار اساسنامه فدراسیون توسط همان اعضای مدعی قانون مداری و مبارزه با فساد وجود دارد.

با توجه به شرایط کنونی و اشتباهات متعدد هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال که ناتوانی خود را در اداره فوتبال ملی و اجرای قوانین ثابت کرده است، این امکان وجود دارد که برخی از اعضای مجمع در مهمترین محور، خواستار برکناری چند نفر از اعضای هیئت مدیره شوند. جلسه خرداد . .

با تفاسیر فوق؛ احتمال می رود ابتدا موضوع برکناری موقت عزیزی هادم در جلسه بررسی شود و کمیته اخلاق پس از تشکیل جلسه رای خود را در این مورد اعلام کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید