از طرف مردم ایران وارد موضوع فدراسیون شدیم/ عزل رئیس فدراسیون در مجمع عمومی رای گیری می شود.


ساعت: 12:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۱
کد خبر: 1807582

با این رفتارها می ترسیم برای تیم ملی اتفاقی بیفتد

یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: هیئت رئیسه از اختیارات قانونی خود برای برکناری موقت رئیس فدراسیون فوتبال استفاده می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احسان اصولی، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره درخواست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برای برکناری شهاب الدین عزیزی هادم از ریاست فدراسیون فوتبال گفت: تذکرات و توصیه های شفاهی اما بدون علامت. هیچ تغییری در این روند دیده نمی شود. دوستان همچنان در این فضا حرکت می کنند. از طرف مجمع فدراسیون فوتبال و از طرف مردم ایران و هوادارانمان احساس کردیم باید وارد این موضوع شویم.

وی افزود: دیروز درخواست تشکیل جلسه فوق العاده هیات رئیسه فدراسیون فوتبال را داشتیم و طبق اساسنامه رئیس فدراسیون 14 روز فرصت دارد تا این جلسه را تشکیل دهد و در غیر این صورت اعضا تشکیل جلسه می دهند. موضوع برکناری موقت بر اساس بند 14 ماده 35 اساسنامه بر اساس اختیارات هیأت مدیره است که دفاعیات ایشان (رئیس فدراسیون فوتبال) مجمع عمومی فدراسیون را می شنویم. .

یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: کار ما قانونی و بر اساس اختیاراتی است که اساسنامه به ما داده است. مهم ترین اتفاقات بدی بود که در فوتبال رخ داد که مهم ترین آن سقوط استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا بود و می ترسیم این اتفاق برای تیم ملی بیفتد. رفتاری را دیدیم که قبل از اتفاقات بد دیگر باید انجام می دادیم و در این شکل درمان (اخراج موقت) را دیدیم.

اصولی در گفتگو با خبر، درباره استیضاح رئیس فدراسیون فوتبال گفت: چیزی به نام استیضاح نداریم، اما عزل موقت داریم و این برکناری در مجمع عمومی رای گیری می شود.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید