مجمع عمومی فدراسیون کبدی برگزار شد/رای اعتماد نایب رئیس بانوان و خزانه دار


ساعت: 10:25
تاریخ ارسال: 05/04/1401
کد خبر: 1885522

مجمع عمومی سالانه فدراسیون کبدی با حضور مرزش کهمانی معاون وزارت ورزش و نایب رئیس کمیته ملی المپیک و اعضای مجمع در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کبدی به ریاست محمد پولادگر معاون وزیر ورزش و جوانان، فضل الله باقرزاده نایب رئیس کمیته ملی المپیک، عباس اورسی رئیس فدراسیون، دبیر و نایب رئیس، روسای کمیته ملی المپیک برگزار شد. هیئت های استانی و سایر اعضا.

در ابتدای این نشست فرهمند مهر دبیر فدراسیون ضمن خیرمقدم به اعضا، دستور جلسه را قرائت کرد.

اورجی رئیس فدراسیون کبدی ضمن خیرمقدم و تشکر از اعضای حاضر، در ادامه برخی از اهداف عملیاتی فدراسیون در دوران ریاست خود را برشمرد و به تحقق بسیاری از آنها اشاره کرد که مهمترین آنها به شرح زیر است:

تشکیل کمیسیون های تخصصی فدراسیون کبدی

✅ برگزاری منظم لیگ برتر بانوان و آقایان به صورت دو طرفه و پخش زنده مسابقات بصورت تصویری

✅ افزایش بازیکنان لژیونر لیگ جهانی ستارگان به 16 نفر

✅ احداث اولین اردوی تخصصی تیم های ملی کبدی در مجموعه ورزشی بعات

اورجی از همکاری وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک برای افزایش چشمگیر بودجه فدراسیون در سال های اخیر تشکر و قدردانی کرد و بر این باور بود که بدون حمایت وزارت ورزش دستاوردهای این فدراسیون میسر نمی شد. و کمیته ملی المپیک وی همچنین از ارسال مقادیر زیادی بادگیر و حصیر تاتامی به تمام استان های کشور خبر داد.

سپس نماینده حسابرس مستقل، خزانه دار و همچنین بازرس فدراسیون گزارش های خود را قرائت کردند و سپس با رای اعضاء کلیه موارد مورد تایید کامل اعضای جلسه قرار گرفت.

سپس پولادگر معاون ورزشی وزیر ورزش و جوانان ضمن تشکر از اقدامات انجام شده توسط فدراسیون کبدی، انتخاب عباس ارسیجی به عنوان نایب رئیس فدراسیون جهانی و سرپرست فدراسیون کبدی آسیا را افتخار ملی دانست. برای ورزش کشور و تمام تلاش وزارت ورزش برای حفظ و تثبیت این مکان مهم بین المللی است. وی همچنین از گزارش های شفاف و بی نقص مالی فدراسیون تشکر و قدردانی کرد و فدراسیون کبدی را یکی از موفق ترین فدراسیون ها در برنامه ریزی و تحقق اهداف و برنامه ریزی ها دانست.

در ادامه شیوایی به عنوان نایب رئیس بانوان و سرکار خانم الوندی به عنوان خزانه دار فدراسیون از اعضای مجمع رای اعتماد گرفتند.

در پایان تعدادی از روسای هیئت های منطقه و اعضای حاضر به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید