جلسه سالانه فدراسیون نجات غریق/ رای گیری برای انتخاب هیات مدیره برگزار شد. یک کاندیدا رای نداد


ساعت: 18:47
تاریخ ارسال: 05/04/1401
کد خبر: 1885687

ترکیب هیئت رئیسه فدراسیون نجات غریق و غواصی در مجمع عمومی و سالانه آن فدراسیون مشخص شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجمع عمومی و سالانه فدراسیون نجات غریق و غواصی به ریاست سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و با حضور مهدی حیدری رئیس جمهور برگزار شد. فدراسیون و سید عبدی افتخاری به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک.

آرش فرهادیان رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون ها، شادی قضی نایب رئیس بانوان و مرتضی محسنی نایب رئیس فدراسیون، محمد رواسی زاده دبیرکل فدراسیون و دبیر مجمع و همچنین دفاع از ورزش فدراسیون ها از جمله دیگر حاضران در مجمع بودند.

مهدی حیدری در ابتدای این مجمع ضمن قدردانی از وزارت ورزش و حمایت های سیدحمید سجادی وزیر ورزش و سید محمد پولادگر معاون وی به تامین اعتبار لازم برای پرداخت حقوق ناجیان غریق در سال گذشته اشاره کرد. در نتیجه این کمک ها

وی همچنین به برنامه فدراسیون برای تجهیز و ایمن سازی اماکن ورزشی اشاره کرد که با حمایت وزارت ورزش و با دستور رئیس جمهور بودجه ویژه ای برای آن در نظر گرفته شد.

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی ادامه می دهد؛ گزارش عملکرد و فعالیت های این فدراسیون در سال 1400 شامل برگزاری دوره های آموزشی (اداره ها و سطوح مختلف)، انتخابات هیئت های استانی و مجامع عمومی، مسابقات قهرمانی کشور، حضور در اجلاس فدراسیون جهانی غواصی و تسویه حساب با این فدراسیون، اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان اولین دستورالعمل مجمع بانوان و آقایان را معرفی کرد.

پس از گزارش نماینده حسابرس مستقل فدراسیون، یامحمدی رئیس خزانه داری فدراسیون گزارشی از امور مالی، اموال و گزارش دوره عملکرد سالانه فدراسیون (1400) ارائه کرد.

در غیاب بازرس قانونی فدراسیون که به دلیل ویروس کرونا موفق به حضور در جلسه نشد؛ محمد رواسی زاده دبیر مجمع گزارش مربوط به خود و حوزه فعالیتش را به عنوان سومین دستورالعمل مجمع تشریح کرد.

ارائه و بررسی برنامه و تقویم عملیاتی 1401 فدراسیون بر اساس گزارش ارائه شده از سوی فدراسیون به هیئت های استانی از دیگر دستورالعمل های مجمع بود.

پس از آن کلیه گزارشات ارائه شده با رای گیری اعضای جلسه پذیرفته شد.

رای گیری برای انتخاب اعضای هیأت مدیره از جمله نایب رئیس زنان، خزانه دار، مردان خبره و نماینده هیأت مدیره استانی انجام شد.

بر اساس رای گیری بین نامزدها، ترکیب هیات مدیره به شرح زیر معرفی شد:

معاون زنان رئیس جمهور: خانم شادی کیازی (42 رای)
خزانه دار: سونیا یامحمدی (41 رای)
کارشناس خبره مردان: سیروس احمدی (41 رای)
نماینده هیئت های استانی: نگی کریمیان (34 رای)

دیدگاهتان را بنویسید