در جلسه امروز کمیته دستور جلسه رای گیری شد / دستور جلسه اعلام شد و به همه اطلاع رسانی شد

ساعت: 18:32
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1789786

سخنگوی کمیته دوومیدانی کمیته ملی المپیک گفت: همزمان با اعلام تاریخ برگزاری جلسه، دستور جلسه تعیین و به همگان اطلاع رسانی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد بیداریان سخنگوی هیات ورزشکاران درباره برگزاری دومین جلسه هیات ورزشکاران و عدم حضور 9 ورزشکار در این هیات گفت: از هفته گذشته به اعضا اعلام شد که این جلسه یکشنبه یا دوشنبه خواهد بود و اکثرا روز یکشنبه رای دادند.» جلسه امروز با نیم به علاوه یک نفر رسمیت یافت و مصوبات تصویب شد. تعدادی از دوستان با وجود اینکه در اردو بودند همچنان در جلسه حضور داشتند. امیدوارم همه اعضا در جلسات بعدی شرکت کنند. و جلسه با اکثریت مردم برگزار خواهد شد.

وی در خصوص اینکه آیا حقوق اعضای غایب تضییع نشده است، گفت: گنج زاده نیز با اعلام تاریخ جلسه دستور جلسه را اعلام کرد. دوستان مطلع شدند. از آنجایی که آنها در ارتش هستند، جلسه ای به افتخار آنها تشکیل شد. اگر دقت کنید چون اکثر دوستان شرایط قهرمانی دارند جمع آوری بیست نخبه سخت می شود و در جلسات بعدی حتما غیبت خواهد داشت..

سخنگوی هیات دوومیدانی در خصوص درخواست احسان حدادی برای برگزاری نشست خبری افزود: باید درباره اتفاقات کمیسیون صحبت کنم بنابراین نمی توانم درباره تصمیمات دوستان اظهار نظر کنم. دوستان اگر حرفی دارید بیایید در جلسه کمیته. این مشکلات و معضلات باید در درون خانواده حل شود تا بدون ابهام بتوانیم در کنار هم چیزهای خوبی پیدا کنیم..

وی خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم آرامش کمیسیون را حفظ کنیم، تمام اهداف ما این است که گروهی کار کنیم و همه موضوعات به رای گذاشته شود..

بیداریان یادآور شد: در جلسه امروز مصوب شد هر ماه یک وبینار و جلسه حضوری برگزار شود و جلسه بعدی با حضور وزیر ورزش باشد. برنامه ای برای ارتباط با کمیسیون ورزشکاران فدراسیون و تعیین اولویت ها وجود دارد و می توانیم بانک اطلاعاتی کاملی داشته باشیم و به هیئت اجرایی ارائه کنیم..

وی افزود: با توجه به در پیش بودن المپیک زمستانی تصمیم داریم با ورزشکاران این رشته جلسه ای برگزار کنیم..

همچنین مقرر شد جلسه ای با حضور رئیس صندوق در خصوص مشکلات جمع آوری بانک های اطلاعاتی برگزار شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید