اعلام رای کمیته انضباطی در مورد سرمربی استقلال؛ ساپینتو 2 جلسه تعلیق شد


ساعت: 23:31
تاریخ انتشار: 1301/07/18
کد خبر: 1902501

سرمربی تیم فوتبال استقلال از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال محروم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از فدراسیون فوتبال ، کمیسیون انضباطی فدراسیون فوتبال تصمیم سرمربی استقلال برای تخلفات در دیدار با گل گهر سیرجان را به شرح زیر اعلام کرد.

در خصوص تخلف منتسب به ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال مبنی بر رفتار غیرورزشی وی با مسئول و مربی تیم حریف در دیدار دو تیم گل گهر سیرجان و استقلال تهران در 18 مهرماه در لیگ برتر. با توجه به مستندات کلی و محتویات پرونده از جمله گزارش رسمی داور مسابقه، فیلم مربوط به صحنه های گزارش شده، دفاعیات نماینده باشگاه و اظهارات سرمربی استقلال به نیروی انتظامی. کمیته و سایر مدارک موجود در پرونده تخلفات منتسب به وی قاطعانه و قاطع و با توجه به رفتار تحریک آمیزی که در جرایم مذکور پس از اعلام پنالتی به نفع استقلال رخ داده است که منجر به رفتار غیرورزشی سرمربی تیم شده است. آن تیم و با عنایت به بند پ ماده 94 آیین نامه انضباطی بر اساس مواد 54 و 55 این قانون در خصوص رفتار غیرورزشی با مربی تیم مقابل. یک میلیارد ریال جریمه نقدی و به دلیل رفتار غیرورزشی با مقام رسمی به پرداخت سه میلیارد ریال جریمه نقدی و دو جلسه محرومیت از تیم (با احتساب محرومیت) محکوم می شود.

تصمیم اتخاذ شده در مورد جریمه ثابت ظرف یک هفته از تاریخ ابلاغ قابل اعتراض در کمیته استیناف بوده و در مورد رد صلاحیت قطعی خواهد بود.

ضمناً پرونده تخلفات باشگاه گل گهر سیرجان و افراد مرتبط با این تیم نیز باز شده است.

با این رای شایعه غیبت سرمربی استقلال در دربی تکذیب شد و این مربی می تواند از هفته یازدهم روی نیمکت تیمش بنشیند.

دیدگاهتان را بنویسید