به روز رسانی؛ مجمع فدراسیون فوتبال برکناری عزیزی هادم در دستور کار جلسه قرار نگرفت/ رئیس برکنار شده; حاتیر و قنبرزاده آمده اند!


ساعت: 09:11
تاریخ انتشار: 1401/03/09
کد خبر: 1842557

مجمع فدراسیون فوتبال با حضور میهمانان و اعضای مجمع در هتل المپیک آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ مجمع عمومی عادی سالیانه فدراسیون فوتبال حوالی ساعت 9 صبح امروز (سه شنبه 10 خرداد 1401) در هتل المپیک تهران با دستور کار جلسات مهم و سرنوشت سازی برای تعیین مسیر فوتبال ملی و باشگاهی کشور در ساعت 1401 برگزار شد. حداقل برای سال آینده

اعضای مجمع فدراسیون فوتبال که بر اساس اساسنامه عالی ترین نهاد قانونگذاری فوتبال ایران شناخته می شود، 89 نفر هستند. با توجه به عدم حضور تیم ملی فوتبال ساحلی بانوان و عدم حضور دو نماینده، 87 نفر واجد شرایط حضور در جلسات هستند.

حدود ساعت 8 صبح با حضور رسانه های داخلی، هتل المپیک رنگبوی، مجمع فوتبال را بر عهده گرفت. مجمع عمومی در تالار هگمتانه برگزار شد و مطبوعات در سالن دیگری مستقر شدند.

مهمترین موضوع در این جلسه بررسی حکم آزادی موقت شهاب الدین عزیزی هادم از ریاست فدراسیون فوتبال و بررسی برکناری قطعی 4 نفر از اعضای فعلی هیات مدیره فدراسیون فوتبال بود.

مهمان این نشست منصور قنبرزاده سرپرست دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال بود. علی حطر معاون سابق باشگاه استقلال نیز به عنوان نماینده تراکتورسازی در این جلسه حضور داشت.

با وجود تهدیدهای اخیر، شهاب عزیزی هادم از زمان آغاز نشست خبری، دو سال است که از تصمیم کمیته اخلاق و استیناف از هیچ گونه فعالیت فوتبالی، فوتسالی و فوتبال ساحلی محروم نشده است. ماموران حراست فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش با توجه به لیستی که در اختیار دارند، اسامی افراد در ورودی هتل را بررسی کردند تا به جلسه دعوت نشوند. به همین دلیل با توجه به اینکه کامرانی فر هادم عزیزی را به جلسه خان لم دعوت کرده است، بعید است که وی در هتل پذیرفته شود..

در حالی که قرار بود تصمیم برکناری شهاب الدین عزیزی هادم یکی از موضوعات اصلی مجمع باشد، با توجه به تعلیق دو ساله آن در کمیته اخلاق و تصویب در کمیته استیناف، موضوع از دستور کار خارج شد. اما پس از قرائت دستور جلسه اعضا، کامرانی فر اعلام کرد که آزادی موقت شهاب الدین عزیزی هادم در دستور کار جلسه قرار خواهد گرفت.. کامرانی فر گفت: با توجه به اینکه 21 روز پیش باید دستور کار اعضا را اعلام می کردیم و پس از آن تاریخ مصوبه کمیته اخلاق و استیناف در خصوص عزیزی هادم در مورد بند 14 دستور جلسه (مربوط به آزادی عزیزی هادم) انجام شد. .

حسن کامرانی فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: ۷۸ نفر از اعضای مجمع برای آغاز رسمی جلسه در این جلسه حضور دارند. در حالی که اعلام شد نمایندگان فیفا و AFC در جلسه شرکت می کنند.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در این جلسه حضور نداشت و محمد پولادگر معاون وی در این مراسم حضور داشت.

دستور جلسه قبل در ابتدا با اکثریت قاطع در 31 مارس 2010 تصویب شد..

در جریان …

این خبر ادامه خواهد داشت…

دیدگاهتان را بنویسید