افشاگری درباره برکناری عزیزی هادم: به این آقایی که از اطلاعات سپاه آمده است می گویم …

آقای مصطفوی که به صورت زنده در برنامه تلویزیونی استادیوم پنگه سیما حضور داشت، از برکناری شهاب عزیزی هادم خبر داد.

متن کامل این قسمت از صحبت های این پیشکسوت فوتبال ایران را در ادامه می خوانید:

رئیس فدراسیون با برنامه ریزی از پیش تعیین شده برکنار شده است. من اینجا می گویم که فیفا به خاطر این اقدامات جلوی ما را خواهد گرفت. سه ماه پیش آقای قاضی زاده (نماینده مجلس) مصاحبه کرد و گفت که سه ماه پیش باید آقای عزیزی هادم را کنار بگذاریم و منتظر پایان مسابقات مقدماتی جام جهانی باشیم. می خواهم بدانم آقای گازی زاده چه نقشی در اینجا دارد؟!

عزیزی هادم بدون اخطار و نامه هیئت مدیره اخراج شد. بنده عزیز دزدی میکنی؟ آیا شنیده اید؟ پسر عمو و پسرخاله خود را به فدراسیون بیاورید؟ باید با سند بگی. در یک جلسه، او و هیئت مدیره رای دادند و باید با هم همکاری کنند. نمی دانم و محکمه باید قضاوت کند، اما فرض کنیم که شوهر معاون رئیس جمهور او جنایت کرده، آهنگری در بلخ با مسگر به گردن آهنگر زده است! نامه ای هستند که این آقا دیگر به فدراسیون نمی آید؟ برای سرنگونی عزیزی هادم باید جلسه ای تشکیل شود و بعد با سند ثابت کنند که او متهم است. افراد ممتاز ورزش این کشور مانند امیر عابدینی، علی فتح زاده، علی پروین، حسن روشن و … گفتند که او می تواند فوتبال ما را اداره کند. خب مخالفان هادم عزیز باید بگویند که او چه جرمی کرده است؟!

می نویسم تا به شما بگویم با این برنامه ریزی ها برای سرنگونی عزیزی هادم و مصاحبه های آقای قاضی زاده هاشمی، من هم شنیده ام که اگر فیفا جلوی فوتبال ایران را نگیرد عزیزی هادم این روزها دستگیر می شود، بگو هر چه گفتم دروغ است. فیفا و قانون تاکید دارند که سیاست نباید در فوتبال دخالت کند.

رئیس فدراسیون که قرار است 4 سال روی کار بیاید، نباید ده ماه صحبت و رها شود. «من به این آقا که از اطلاعات سپاه آمده است می گویم این کار را بکند. آب ما تمام شد. فدراسیون فیلمی دارد که می بینید همه می گویند به زور برای حذف عزیزی هادم امضا کردند.»

دیدگاهتان را بنویسید