عزیزی هادم پس از بازگشت نمی تواند با این هیئت همکاری کند/ مجمع باید ثبات را به فوتبال ایران بازگرداند


ساعت: 08:43
تاریخ انتشار: 1401/03/07
کد خبر: 1841974

رئیس و نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: اگر رئیس برکنار شده فدراسیون فوتبال بخواهد برگردد طبیعی است که نمی تواند با این هیئت همکاری کند و باید از همان ابتدا شرایط برای انتخابات کامل فراهم شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ علی کفاشیان رئیس سابق و نایب رئیس فدراسیون فوتبال در برنامه عصرهای فوتبال گفت: لغو بازی دوستانه ایران و کانادا بازخوردهایی داشت که برای فوتبال ما خوب نیست. در این شرایط همه باید دست به دست هم بدهند. برای بازگرداندن آرامش به فوتبال ملی هر کمکی که لازم باشد در داخل و خارج کشور افرادی داریم که می توانند بر اساس ارتباط با مربیان خوب خارجی بازی های دوستانه را برای تیم ملی برگزار کنند.

وی افزود: مسئولیت چنین اتفاقاتی بر عهده فدراسیون است و مربی فقط در مورد جنبه فنی اظهار نظر کرده است. همانطور که اعلام شده بود این دیدار می توانست برای ما سودآور باشد اما به هر حال لغو شد و حالا باید برای سایر دیدارهای تیم ملی هماهنگی های لازم انجام شود.

کفاشیان درباره بی ثباتی در فدراسیون گفت: متاسفانه این روزها ثباتی در فوتبال وجود ندارد و امیدواریم مجمع این ثبات را در فوتبال برگرداند. از سوی دیگر باید روی دیپلماسی ورزشی تاکید کرد چرا که تیم های زیادی هستند که می خواهند با تیم ملی فوتبال ایران بازی کنند و شرایط در این زمینه باید بررسی شود. درآمدزایی، مسائل سیاسی و عواملی از این دست مهم هستند و باید مورد توجه قرار گیرند.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: مجمع نباید به چند دسته تقسیم شود و این برای فوتبال ما مثل سم است، حالا همه باید به فوتبال ملی توجه کنند. اگر رئیس برکنار شده فدراسیون فوتبال بخواهد برگردد، طبیعی است که نمی تواند با این هیئت همکاری کند و از همان ابتدا باید شرایط برای انتخاب کامل فراهم شود. فشار زیادی روی فوتبال ایران است، کسانی که بازی را لغو کردند دیپلمات نیستند و ورود به سیاست در ورزش کار درستی نبود.

او گفت: امیدوارم در جام جهانی خوب بازی کنیم. کیروش سرمربی تواتمندی بود. در زمان او پیشنهادهای مختلفی به فوتبال ایران شد اما او فقط مسئولیت فنی داشت و همه چیز به فدراسیون برگردانده شد. در حال حاضر اسکوچیچ فقط می تواند نیازهای خود را مطرح کند، اما همه چیز به خود فدراسیون برمی گردد.

نایب رئیس اسبق فدراسیون فوتبال در نهایت گفت: لان باید به فکر آینده فوتبال باشیم، باید به جام جهانی، رده های سنی، مسابقات پیش رو و مواردی از این دست فکر کنیم. باید ثبات و چشم انداز روشن وجود داشته باشد تا همه چیز به خوبی پیش برود. مردم با فوتبال بهتر می شوند و این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید